Εθελοντική αιμοδοσία από 21 έως 26 Αυγούστου για τις ανάγκες της Πανικάριας Τράπεζας Αίματος
Εθελοντική αιμοδοσία από 21 έως 26 Αυγούστου για τις ανάγκες της Πανικάριας Τράπεζας Αίματος Το Νοσοκομείο Παίδων “Αγία Σοφία” αποτελεί το μοναδικό Νοσοκομείο μέσω της Πανικάριας Τράπεζας Αίματος το οποίο …

