Διαμαρτυρία του Συλλόγου Αρμενιστή για τους όγκους σκουπιδιών στις εισόδους του οικισμού
Ο Εξωραϊστικός – Εκπολιτιστικός Σύλλογος Αρμενιστή εκφράζει την έντονη αγανάκτησή του για την εικόνα που παρουσιάζουν οι είσοδοι του οικισμού, όπου, όπως αναφέρει, παραμένουν εδώ και καιρό μεγάλοι όγκοι σκουπιδιών …

