Home Τ. ΑυτοδιοίκησηΠεριφέρεια Β.ΑιγαίουΕπερωτήσεις Λαϊκής Συσπείρωσης Βορείου Αιγαίου στο επερχόμενο Περιφερειακό Συμβούλιο

Επερωτήσεις Λαϊκής Συσπείρωσης Βορείου Αιγαίου στο επερχόμενο Περιφερειακό Συμβούλιο

Θα διεξαχθεί στην Ικαρία την Δευτέρα 1η Δεκεμβρίου 2025

by ikariaki.gr
23 views

ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΛΑΣ Π.Σ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ 01/12/25

ΘΕΜΑ: ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΣΠΑ ΕΕ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ /ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ κ.ά -ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ

κ. Πρόεδρε του ΠΣ,

κ.Περιφερειάρχη,

κκ Περιφερερειακοί σύμβουλοι,

κ αρμόδιοι αντιπεριφεριάρχες

κκ της Διαχειριστικής Αρχής,

Αναθεώρηση ΕΣΠΑ στο Βόρειο Αιγαίο

 

Για να κάνουμε έναν ουσιαστικό διάλογο και να έχουμε μια σφαιρική αντίληψη για το πως διαγράφεται το μέλλον των νησιών μας, σας αναφέρω ‘ότι σύμφωνα με τον αναθεωρημένο κανονισμό των ΕΣΠΑ, όπως ίσως γνωρίζετε ήδη, η ΕΕ έχει θέσει από τον Σεπτέμβρη, τις νέες προτεραιότητες της, οι οποίες βεβαίως δεν συνδέονται με αυξήσεις στα περιφερειακά προγράμματα, αλλά πρόκειται για ανακατανομές μεταξύ των υπαρχουσών προτεραιοτήτων.

Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η ΕΕ πληρώνει εμμέσως στρατιωτικούς εξοπλισμούς, χρηματοδοτώντας ιδιωτικές επενδύσεις στην αμυντική βιομηχανία, τη διπλή (στρατιωτική και πολιτική χρήση) υποδομών, «κινητροδοτώντας» τη στροφή των δημοσίων πολιτικών και της ιδιωτικής οικονομίας στην οικονομία του πολέμου.

Πρόκειται για τη διαβεβαίωση ότι οι δηλώσεις ανώτατου επιπέδου (Φον ντερ Λαιεν κλπ) δεν μένουν σε επίπεδο πολίτικων διακηρύξεων αλλά μετουσιώνονται σε χρηματοδοτήσεις.

Σε αυτή τη πολεμική φρενίτιδα, παρακολουθούμε τις κυβερνήσεις να προτεραιοποιούν αστικές υποδομές όπως πχ καταφύγια πολέμου (Λετονία) για τη λεγόμενη αστική ανθεκτικότητα, κόβοντας τα χρήματα από απαραίτητες επενδύσεις, όπως πχ σε κοινωνικές υποδομές.

 

Ταυτόχρονα, η ΕΕ επιχειρεί να χρυσώσει το χάπι δίνοντας υποτιθέμενες λύσεις/προτεραιοποίηση σε προβλήματα δημόσιας πολιτικής που η ίδια συν-δημιούργησε χέρι-χέρι με τις αντιλαϊκές κυβερνήσεις στις πρωτεύουσες των κρατών μελών της.

Η στέγαση -που ξαφνικά μετατράπηκε σε ουρανοκατέβατη κρίση τύπου κοβιντ- είναι μια από αυτές.

Η ύδρευση, στο ίδιο μήκος κύματος με τις χρηματοδοτικές κατανομές για ύδρευση και αποχέτευση να είναι υποπολλαπλάσιες των αναγκών όπως καταγράφηκαν στο εθνικό σχέδιο για το πόσιμο νερό και στο εθνικό σχέδιο λυμάτων αντίστοιχα.

Ως λύση, στην ενεργειακή κρίση που η ίδια δημιούργησε, και ήδη το γνωρίζουμε ως θέμα, προκρίνεται η πόντιση καλωδίου από τη ηπειρωτική χώρα προς το ΒΑ, έργο που περιμένουν οι ανάδοχοι επιχειρηματικοί όμιλοι πως και πως, προκειμένου να μεταφερθεί το πανάκριβο ρεύμα από τη στεριά στα νησιά της ΠΒΑ. (Το θέμα θα αναλύσουμε διεξοδικά, όταν έλθει στο ΠΣ)

 

Ταυτόχρονα, το δημογραφικό θερίζει την περιφέρεια η οποία είναι ούτως ή άλλως σε δυσχερή θέση λόγω των κεντρικών αντιλαϊκών επιλογών Αθήνας και Βρυξελλών τα τελευταία 40 χρόνια και φυσικά λόγω νησιωτικότητας.

Τα αποτελέσματα της κοινής αγοράς και της χωρικά άνισης καπιταλιστικής ανάπτυξης που συγκεντρώνει άναρχα και χωρίς κανένα σχέδιο τον κόσμο στις πόλεις (Αθηνα-Θεσς/νικη) συγκεντρώνουν το 67% της οικονομικής δραστηριότητας της Ελλάδος).

Η ΠΒΑ είναι νούμερο 12 από το τέλος, σε ακάλυπτες ιατρικές ανάγκες μεταξύ όλων των περιφερειών της Ευρώπης.

 

Τα χρήματα του ΕΣΠΑ -χρήματα του φορολογούμενου εργαζόμενου λαού- θα παρθούν επομένως από κάπου και θα διατεθούν στις νέες προτεραιότητες.

Η υλοποίηση έργων στη ΠΒΑ βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στα λιγοστά αυτά κονδύλια τα οποία αν διαιρεθούν κατά κεφαλήν ανέρχονται σε 288 ευρώ το έτος ανά κάτοικο της περιφέρειας (λιγότερο από 1 ευρώ την ημέρα)

Πρέπει να τεθεί άμεσα σε γνώση του περιφερειακού συμβουλίου απο τα 394 εκατομμύρια του προγράμματος ΕΣΠΑ Βόρειο Αιγαίο 21-27:

  1. Ποιες από τις νέες προτεραιότητες (άμυνα/διπλή χρήση, ύδρευση, στέγαση κλπ) της ΕΕ χρηματοδοτούνται και με τι ύψους κονδύλια; Θα «πειραχτεί» το υπάρχον πρόγραμμα;
  1. Από που κόβονται τα χρήματα μέσα στα προγράμματα (επηρεάζονται οι επενδύσεις σε Κοινωνικές υπηρεσίες και υποδομές; επηρεάζονται οι κατανομές προς τους Δήμους;
  1. Θα χρηματοδοτήσει το ΠΕΠ ιδιωτικές επενδύσεις σε άμυνα, υποδομές διπλής χρήσης; από που θα τα πάρει;
  1. Έχουν ξεκινήσει οι διαπραγματεύσεις για την επόμενη χρηματοδοτική περίοδο 28-34, υπάρχει ορατός κίνδυνος να χαθούν κατανομές για τις περιφέρειες. Το επόμενο ΕΣΠΑ θα ακολουθεί κατά πάσα πιθανότητα τους κανόνες του ΤΑ.Α, με μεταρρυθμίσεις (μέσω προαπαιτούμενων οροσήμων και στόχων) προκειμένου να αποδεσμευθούν πόροι, κεντρική διάθεση των πόρων μέσω Αθήνας (σε στυλ Ταμείου Ανάκαμψης) και των προτεραιοτήτων των υπουργείων και των Βρυξελλών.

 

  1. Τι ποσοστό από τα 36 περίπου δις (επιδοτήσεις και δάνεια) του ΤΑΑ καταλήγει στο Βόρειο Αιγαίο; Υπάρχει η εκτίμηση;
  1. Θα διεκδικηθεί από το ΥΠΟΙΚ και την ειδική υπηρεσία του ΤΑΑ η γεωγραφική/εδαφική κατανομή των πόρων έργο-έργο;
  1. Τέλος, όλοι γνωρίζουμε το πρόβλημα μεταφοράς μαθητών και γενικά συγκοινωνιών στα νησιά μας. Η αγορά «πράσινων» μίνι bus από την ΠΒΑ θα είναι επιλέξιμη δαπάνη, θα διεκδικηθεί; Προκειμένου να λυθεί αυτό το νευραλγικό πρόβλημα των νησιών μας;

ΑΓΛΑΙΑ ΚΥΡΙΤΣΗ

ΠΕΡΙΦ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ /ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΛΑΣ.Β ΑΙΓΑΙΟΥ

 


 

 

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΗ Η. ΑΜΠΑΖΗ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ Β.Α.

ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ 1 ΔΕΚΕΜΒΡΗ 2025 ΣΤΗΝ ΙΚΑΡΙΑ.

 

ΠΡΟΣ

Τον Πρόεδρο του Π.Σ.Β.Α.

κ. Νικόλαο Μάρκου

Τον Αντιπεριφερειάρχη προγραμματισμού και ΕΣΠΑ

κ. Στρατή Κυρατζή

Τον Αντιπεριφερειάρχη Περιφερειακής Ενότητας Σάμου

κ. Ελισαίο Μαυρατζιώτη.

Τον Αντιπεριφερειάρχη Τεχνικών έργων

κ. Χρυσόστομο Χατζηκυριαζή

Τον Έπαρχο Ικαρίας

κ. Κώστα Μαρκάκη

Ποιος ο σχεδιασμός της Περιφερειακής αρχής Β.Α. προκειμένου να στηρίξει το Βόρειο δυτικό μέρος της Ικαρίας,(περιοχή Ραχών) ως προς την εκτέλεση σημαντικών τεχνικών έργων, που συμβάλουν στην αντιμετώπιση των κοινωνικών αναγκών των πολιτών; Καθώς και της στήριξης του Περιφερειακού Ιατρείου ΡΑΧΩΝ!!!

Στην Ικαρία – στο σύνολο του νησιού – υπάρχουν σοβαρά και οξυμένα προβλήματα συνέπεια της αντιλαϊκής πολιτικής των εκάστοτε κυβερνήσεων( ΥΠΟ χρηματοδότηση μελετών και έργων), με δυο λόγια όπως το λέει ο λαός «έχει εγκαταλειφθεί το νησί στην τύχη του, που σταθερά υποβαθμίζουν την οικονομική ,κοινωνική, πολιτιστική και καθημερινή ζωή των κατοίκων του παραμεθόριου νησιού της Περιφέρειας μας.

Η κατάσταση των μεγάλων και μικρών οικισμών της, ως προς την αντιμετώπιση τεχνικών αναγκών (οδικό δίκτυο, ρέματα, υποδομές ύδρευσης και άρδευσης, , αποχέτευσης, βιολογικοί καθαρισμοί, γεφύρια, σχολικά κτήρια, δομές υγείας, αθλητικούς χώρους, κλπ) είναι πολύ υποβαθμισμένη που δυσκολεύει τη ζωή των κατοίκων της.

Οι διοικητικές και τεχνικές υπηρεσίες του Επαρχείου Ικαρίας μηδαμινές , αδυνατούν να αντιμετωπίσουν τα φλέγοντα προβλήματα του νησιού και δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει κατανοητό από τις εκάστοτε περιφερειακές αρχές, ότι απαιτείται η πλήρης ανάπτυξη τους σε επιστημονικό στελεχικό δυναμικό( Τεχνικές, Οικονομικές, Κοινωνικές και Υγειονομικές υπηρεσίες , Αγροτικής ανάπτυξης κλπ), ώστε να δίνονται άμεσες και μακροπρόθεσμες λύσεις στα χρονίζοντα ζητήματα των κοινωνικών ομάδων.

Το κεφάλαιο ΙΚΑΡΙΑ πρέπει για την περιφερειακή αρχή να ανοίξει και να χαραχτεί στρατηγικό σχέδιο , με τη διεκδίκηση πόρων, ανθρώπινου δυναμικού και υποδομών, που θα δίνουν προοπτική στο κοινωνικό σύνολο και πρώτα απ’ όλα στη νεολαία.

Σήμερα θέτουμε την περιφερειακή αρχή απέναντι σε σοβαρές ευθύνες για την αντιμετώπιση χρονιζόντων προβλημάτων που απαιτείται αποφασιστικότητα, διάθεση πόρων και τεχνική υποστήριξη προκειμένου οι κάτοικοι της περιοχής ΡΑΧΩΝ να αντιμετωπίσουν με ασφάλεια και ποιότητα την καθημερινή τους ζωή.

Α) ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΕΛΙ –ΦΡΑΝΤΑΤΟ -ΡΑΧΕΣ

Ως γνωστό το οδικό δίκτυο της συγκεκριμένης περιοχής εδώ και πολλά χρονιά βρίσκεται σε πολύ άσχημη κατάσταση….

Η ολοκλήρωση του οδικού άξονα ΡΑΧΕΣ- ΚΑΣΤΑΝΙΕΣ- ΦΡΑΝΤΑΤΟ-ΣΤΕΛΙ- ΚΟΣΙΚΙΑ- ΠΛΑΓΙΑ- ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ- ΞΥΛΟΣΥΡΤΗ-ΑΓΙΟ ΚΗΡΥΚΟ θα συμβάλλει ώστε:

Α) Οι κάτοικοι των οικισμών να κινούνται σε μικρότερη (περίπου 20 χιλιόμετρα )απόσταση, με μεγαλύτερη ασφάλεια, με πιο οικονομικούς όρους, δεδομένης της ακρίβειας της βενζίνης, για να πηγαίνουν προς το αστικό κέντρο( των δημοσίων, υγειονομικών και οικονομικών υπηρεσιών, αλλά και προς το λιμάνι και αεροδρόμιο) του Αγίου Κυρηκου.

Β) Να εξυπηρετούνται –καθημερινά- οι δεκάδες εργαζόμενοι των οικισμών, που κατευθύνονται –εργάζονται στις υπηρεσίες του Αγίου Κυρηκου. Στα πλαίσια αυτά ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΧΕΡΣΑΙΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

Γ) Να γίνεται ταχύτερα η μεταφορά ασθενών των οικισμών προς το νοσοκομείο του νησιού στα πλαίσια αυτά να ΔΙΕΚΔΙΚΗΘΕΙ η πλήρης στελέχωση και ανάπτυξη του ΕΚΑΒ ΣΤΟ ΝΗΣΙ.

Δ) Να βελτιωθούν οι υπηρεσίες στον τουριστικό κλάδο, με την ασφαλέστερη και ποιοτικότερη μετακίνηση των χιλιάδων επιβατών -επισκεπτών ,ιδιαίτερα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες των τουριστικών περιοχών των ΡΑΧΩΝ.

Ε) Να βελτιωθούν οι όροι πυροπροστασίας της περιοχής( διεκδίκηση κονδυλίων για τον καθαρισμό δέντρων, δημιουργία και βατότητα δρόμων, τοποθέτηση κρουνών, δημιουργία δεξαμενών αποθήκευσης ύδατος κλπ), με την καλύτερη και ταχύτερη προσέγγιση πυροσβεστικών οχημάτων. .

Γι’ αυτό απαιτείται:

  1. Η δημιουργία Διευθύνσεων (Τεχνικής, Οικονομικής, Κοινωνικής και Υγειονομικής υπηρεσίας )και Αγροτικής ανάπτυξης και η στελέχωσή τους με νέους επιστήμονες στο ΕΠΑΡΧΕΙΟ ΙΚΑΡΙΑΣ –ΦΟΥΡΝΩΝ.
  2. Να ολοκληρωθούν:

Α. Το υπόλοιπο του οδικού δικτύου ΦΡΑΝΤΑΤΟ –ΡΑΧΕΣ , με τα απαραίτητα τεχνικά έργα( διανοίξεις σε ορισμένα σημεία,

Β. Να φτιαχτεί το χαντάκι αριστερά(προγενέστερο έργο) πηγαίνοντας μετά το «ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΙ», προς το ΦΡΑΝΤΑΤΟ.

Γ. Να ελεγχθεί η στατικότατα του γεφυριού(η κατασκευή του έχει κάποιες δεκαετίες) πλησίον της Μονής Μουντέ, για την προστασία της διέλευσης βαριών οχημάτων.

Δ. Να πέσει ο ασφαλτοτάπητας κ. λ. π.

Β) ΑΜΕΣΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΡΕΜΑΤΩΝ

1. ΧΑΔΑ Ραχών, περιοχή «ΑΡΓΙΟΥΛΑΚΗ» σε υψόμετρο 700 μέτρων, όπου με ισχυρούς βοριάδες και νοτιοανατολικούς ανέμους, βλ. «Σορόκος» τα απορρίμματα μεταφέρονται μέσα στο ρέματα….

α. Ρέμα «ΛΟΥΡΕΝΤΖΟ» που διαπερνά αγροτο – κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις και καταλήγει στον τουριστικό οικισμό «ΝΑΝΟΥΡΑ».

β. Ρέμα «ΠΡΟΕΣΠΕΡΑΣ» διαπερνά το χωριό της ΠΡΟΕΣΠΕΡΑΣ, τον αρχαιολογικό χώρο «ΛΟΥΤΡΑ» και καταλήγει στην περιοχή «Πρίνος».

3. Ποταμός «ΧΑΛΑΡΗΣ», μήκους περίπου 2 με 3 χιλιόμετρα, περιοχή ΝΑΤΟΥΡΑ, με μεγάλη τουριστική και αρχαιολογική σημασία ,που καταλήγει στον τον αρχαιολογικό χώρο του οικισμού «ΝΑΣ».

4. Ρέμα «ΦΥΤΕΜΑΤΟΣ» που βρίσκεται στο 2ο ΧΑΔΑ ΑΓΚΑΘΩΠΟΣ –ΦΥΤΕΜΑΤΟΣ.

Απαιτείται η άμεση χρηματοδότηση για τον καθαρισμό των χειμάρρων, ώστε να υπάρξει η προστασία των οικισμών.

Γ) ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΠΛΕΓΜΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΡΑΧΩΝ, περιοχή (ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ)

Το γήπεδο της Δημοτικής Ενότητας ΡΑΧΩΝ έχει βαρύνουσα σημασία για την αθλητική δραστηριότητα της νεολαίας της περιοχής, αφού εξυπηρετεί:

  • Τα δεκάδες παιδιά δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου και ΕΠΑΛ ,που απαρτίζουν τις ακαδημίες του «ΔΙΑΓΟΡΑ».
  • καθώς και τις δύο ομάδες του ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΙΚΑΡΙΑΣ ΔΙΑΓΟΡΑΣ:

Α) Γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου που συμμετέχει στη Β’ Εθνική, όμως δεν μπορεί να το χρησιμοποιήσει το γήπεδο , ως έδρα για την πραγματοποιήσει αγώνων ,λόγω μη ύπαρξης κερκίδων.

Β) Ανδρική ομάδα ποδοσφαίρου που την περίοδο 2024-2025 ήταν κυπελλούχος στη ΣΑΜΟ-ΙΚΑΡΙΑ, που μπορεί –όμως- να αγωνίζεται στο γήπεδο, αλλά χωρίς φιλάθλους ,λόγω μη ύπαρξης κερκίδων.

ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ η τοποθέτηση πλέγματος διαστάσεων 50 μέτρα μήκος επί 10 μέτρα ύψος, για την προστασία από την εγκατακρήμνηση βράχων και κατάπτωση χωμάτων, που καταλήγουν μέσα στον αθλητικό χώρο, που μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρούς τραυματισμούς παιδιών. Τέλος, η προηγούμενη Διοίκηση της Περιφέρειας είχε εγκρίνει δαπάνη 40.000 ευρώ για τη χρηματοδότηση κατασκευής κερκίδων στο γήπεδο ποδοσφαίρου των Ραχών, χωρίς να αξιοποιηθούν ποτέ……..

Δ) ΑΜΕΣΗ ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ – ΧΡΗΣΤΟΣ ΡΑΧΩΝ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΡΕΣ (ένα χιλιόμετρο)

Ο δρόμος αυτός αποτελεί την κύρια οδική αρτηρία των ΡΑΧΩΝ, από την οποία διέρχονται -σήμερα οι κάτοικοι δια των οχημάτων τους , καθώς και σχολικά λεωφορεία …..ευρισκόμενα αντιμέτωπα με ένα κατεστραμμένο ασφαλτοτάπητα, που φέρει σοβαρές φθορές και μεγάλες λακκούβες, που αποτελούν καθημερινές αιτίες ατυχημάτων ή ζημιών για τα δίτροχα ή αυτοκίνητα. Το πρόβλημα οξύνεται κατά τους καλοκαιρινούς μήνες ,λόγω τουριστικής περιόδου και η περιοχή κατακλύζεται από επισκέπτες.

Απαιτείται η άμεση αποκατάσταση της ασφάλτου του οδοστρώματος.

Ε) ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗ ΔΗΜOTIKH ΕΝΟΤHTA ΡΑΧΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΙΚΑΡΙΑ

Στην πιο τουριστική Δημοτική Ενότητα της Ικαρίας τις Ράχες έχει διαμορφωθεί τραγική κατάσταση στο Περιφερειακό Ιατρείο Ραχών, που παραμένει χωρίς γιατρό για πάνω από ΔΥΟ έτη. Από ένας ζωντανός οργανισμός το ιατρείο κατάντησε ένα άψυχο κτίριο και αντί να υπηρετούν δύο γιατροί δεν υπάρχει κανένας. Οι δε ηρωικές (αορίστου χρόνου) νοσηλεύτριες αποπέμφθηκαν κακήν κακώς από αυτό με άδικο τρόπο.(Η μία από τον Άγιο Κήρυκο που ερχόντανε κάθε μέρα στις Ράχες και και η άλλη από τις ΡΑΧΕΣ που πήγαινε στον Άγιο Κήρυκα.) αναγκάστηκαν να παραιτηθούν.

Το πρόβλημα είναι γενικότερο και απαιτούνται γιατροί. Κανένα ενδιαφέρον για τους κατοίκους, ντόπιους ή επισκέπτες, για τα παιδιά, για τους γέροντες, για τα ΑΜΕΑ. Χρόνια πάσχοντες, καρκινοπαθείς αλλά και κάθε πολίτης αντιμετωπίζονται σαν τριτοκοσμικά όντα ως να μην έχουν το δικαίωμα της απόλαυσης ούτε μιας στοιχειώδους κοινωνικής μέριμνας

Ερωτάται :

1).πως θα γίνει αρωγός η Περιφέρεια για την εδώ και τώρα στελέχωση του ιατρείου Ραχών μόνιμα χωρίς μπαλώματα?

2).Θα συνδράμει η Περιφέρεια στη στελέχωση του ΠΠΙ Ραχών και όλων των αγροτικών ιατρείων, του ΚΥ Ευδήλου και του Νοσοκομείου Ικαρίας αλλά και του Νοσοκομείου Σάμου με το προβλεπόμενο προσωπικό, ώστε να εξασφαλίζεται η παροχή επαρκούς υγειονομικής περίθαλψης για τους κατοίκους της περιοχής αλλά και αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας για το προσωπικό που υπηρετεί σε αυτές τις δομές;

Χίος 22 ΝΟΕΜΒΡΗ 2025

ΓΙΩΡΓΗΣ Η. ΑΜΠΑΖΗΣ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε. ΧΙΟΥ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΊΡΩΣΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

Διαβάστε ακόμα