Η Ηλιαχτίδα σας , προσκαλεί στη δράση που πρόκειται να διοργανώσει με το σύλλογο Ανεμώνη ( σύλλογος γονέων – φίλων ατόμων με αυτισμό Ν. Αιτωλοακαρνανίας ) με θέμα την ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινωνίας σε σχέση με την αναπηρία και κατά κύριο λόγο τον αυτισμό ,η Ηλιαχτίδα όπως ήδη γνωρίζετε τα τελευταία χρόνια προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει τη τοπική κοινωνία στα θέματα αναπηρίας μέσα από δράσεις και παρεμβάσεις, στα πλαίσια αυτά η Ηλιαχτίδα σας προσκαλεί στην εκδήλωση που θα πραγματοποιήσει τη Δευτέρα 9/3/26 στην αίθουσα του παλαιού Δημαρχείο και ώρα 7 μμ με θέμα : Μιλάμε για την Αναπηρία διεκδικούμε ισότιμη και συμπεριληπτική κοινωνία
Με εκτίμηση το Δ.Σ


