Συντήρηση οδικού δικτύου και λοιπών υποδομών
Δυστηχώς η πρόβλεψη του γραμματέα της Νομαρχιακής Επιτροπής Ικαρίας για την υποχρηματοδότηση έργων συντήρηση και ενίσχυσης των υφιστάμενων υποδομών στο νησί μας έγινε πραγματικότητα. Η επισήμανση στο πρόσφατο περιφερειακό συμβούλιο της 3ης Δεκεμβρίου του 2025 ότι δεν υπάρχει αναπτυξιακό πλάνο για το νησί επιβεβαιώνεται:
- Πτώση βράχων στην μαρίνα του Αγίου Κηρύκου με κίνδυνο για υποδομές, ιδιωτικές περιουσίες και ανθρώπινες ζωές
- Κατολισθήσεις σε όλο το οδικό δίκτυο με αποκορύφωμα την καθίζηση στη θέση Κοτσαμπή Αγίου Κηρύκου στον κύριο παραλιακό οδικό άξονα της νότιας πλευράς
- Ανεπαρκής φωτισμός και στους 3 μεγάλους οικισμούς του Νησιού
Οι συνεχιζόμενες βροχοπτώσεις απλά επιβεβαίωσαν ότι οι κάτοικοι του νησιού μας είναι ανοχύρωτοι σε φυσικές καταστροφές και η πρόσβαση στο Νοσοκομείο, στα σχολεία και λοιπές δημόσιες υπηρεσίες είναι επισφαλής.
Ζητάμε την άμεση μετάβαση στο νησί κλιμακίων της περιφέρειας ώστε σε συνεργασία με το Δήμο να προχωρήσουν έργα αποκατάστασης των ζημιών καθώς και η έναρξη συζήτησης για νέο σύγχρονο αυτοκινητόδρομο που να συνδέει τα 3 μεγάλα αστικά κέντρα του νησιού.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ
Γραμματέας Νομαρχιακής Ικαρίας
Στρατάκης Σταύρος


