256
Στις 6 Μαρτίου ημέρα Παρασκευή στις 18.00 το απόγευμα στο παλαιό Δημαρχείο στον Αγιο Κήρυκο στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, θα πραγματοποιηθεί ολομέλεια Νομαρχιακής για τον ορισμό εφορευτικής επιτροπής την ενημέρωση των μελών και την πιστοποίηση των υποψηφιοτήτων.

