182
H Νομαρχιακή Επιτροπή ανακοίνωσε ότι η προγραμματισμένη Ολομέλειας την Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2026, στις 19:00, στην αίθουσα του Δημαρχείου Ευδήλου θα μετατεθεί για τις 12 Φεβρουαρίου 2026 ημέρα Πέμπτη , στις 19:00 λόγω έντονων καιρικών φαινομένων στον ίδιο χώρο.

