Share 0FacebookTwitterPinterestEmail 31 Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2014 Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εθελοντική αιμοδοσία της ΟΝΝΕΔ Σάμου σε συνεργασία με τη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Σάμου το Σάββατο, 25 Ιανουαρίου στο Γ.Ν Σάμου. Συνεχίζουμε τη προσπάθεια με περισσότερες δράσεις και πρωτοβουλίες. Share 0 FacebookTwitterPinterestEmail ikariaki.gr Διαβάστε ακόμα «Όχι άλλο αίμα εργατών» – Εκδήλωση του ΕΚΣ στην Σάμο ΚΚΕ: Ερώτηση στη Βουλή για τις ελλείψεις στην ψυχοκοινωνική στήριξη των... Θετική εξέλιξη για τις ιαματικές πηγές σε Ικαρία και Καρλόβασι –... Ο Αλέξης Τσίπρας ανακοίνωσε το νέο κόμμα «ΕΛΑΣ – Ελληνική Αριστερή... Συλλυπητήριο μήνυμα ΤΕ ΚΚΕ Ικαρίας-Φούρνων και ΛαΣ Ικαρίας για την απώλεια... Η Μαρία Καρυστιανού ανακοίνωσε στη Θεσσαλονίκη το νέο πολιτικό κίνημα «Ελπίδα...