Η αγανάκτηση των επιβατών ολοένα και μεγαλώνει, καθώς εκτός από την αδικαιολόγητη καθυστέρηση των δρομολογίων του BS Myconos το τελευταίο τρίμηνο, έρχεται και μια ανισότητα ως προς τη κοστολόγηση των εισιτηρίων. Ενδεικτικά λάβαμε επιστολή-καταγγελία, διαβάστε την πιο κάτω, επιβάτη από τη Σάμο, ο οποίος μας ενημερώνει ότι το εισιτήριο για Σάμο κοστίζει 74€ για κατάστρωμα, ενώ για Χίο, αν συνεχίσει κάποιος με το ίδιο δρομολόγιο, κοστίζει μόλις 47€.
Διαβάστε επίσης Τι συμβαίνει με τη μειωμένη ταχύτητα του Blue Star Myconos
Στο θέμα με τις τιμές, έρχεται να προστεθεί και το πρόβλημα με τη μειωμένη ταχύτητα του πλοίου για άγνωστους μέχρι στιγμή λόγους, καθώς η εταιρία δεν έχει ενημερώσει για το τι πραγματικά συμβαίνει. Μεγάλη δυσαρέσκεια επικρατεί στους νησιώτες που μεταφέρονται με αυτή τη γραμμή, καθώς η συγκεκριμένη εταιρία δεν συνήθιζε καθυστερήσεις, και τουλάχιστον μέχρι πριν λίγους μήνες, δεν υπήρχαν παράπονα. Όσο για τις τιμές, δεδομένου ότι όλα έχουν ακριβύνει, ειδικά για τους νησιώτες, η κατάσταση είναι ακόμη πιο δύσκολη. Η καθυστερημένη καταβολή του Μεταφορικού Ισοδύναμου και το ΦΠΑ που παραμένει ίδιο στα νησιά, σε συνδυασμό με τις συνεχείς ανατιμήσεις στα αγαθά, βαραίνουν ακόμη περισσότερο τους κατοίκους των νησιών.
Αναλυτικά η επιστολή του Σαμιώτη επιβάτη:
“Ένα ακόμη θέμα και μάλιστα που αγγίζει τα όρια του παραλόγου είναι επίσης το γεγονός ότι το εισιτήριο για Σάμο κοστίζει 74 (κατάστρωμα) ευρώ ενώ για Χίο αν συνεχίσεις με το ίδιο πλοίο, μολονότι το λιμάνι έπεται στοιχίζει 47 ευρώ. Η τραγελαφική αυτή περίπτωση ασφαλώς είναι γνωστή ευρέως και θα έχει σίγουρα φθάσει στα αυτιά των αρμόδιων αρχών χωρίς να συγκινείται κανεις και να λαμβάνεται η απαιτούμενη μέριμνα. Φαίνεται ότι η αξία αυτή αφορά το δρομολόγιο στο απευθείας ταξίδι από Πειραια-Χιο και συνεπώς παραμένει το ίδιο και για το μακρύ ταξίδι μετά από την περιήγηση των τόσων λιμανιών. Εύλογο ερώτημα ωστόσο παραμένει το ότι εμείς οι Σαμιώτες πληρώνουμε ένα πανάκριβο εισιτήριο σε σχέση με άλλους νησιώτες λες και είμαστε υποχρεωμένοι να πληρώνουμε την ακούσια κρουαζιέρα που μας υποβάλλουν υποχρεωτικά. Δε φθάνει η ταλαιπωρία που υφιστάμεθα έτσι τελικά μας χαρατσώνουν κι από πάνω και πληρώνουμε το μάρμαρο, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για επιδοτούμενη άγονη γραμμη”.