4
ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ;;;
Με κατάπληξη διάβασα στο διαδίκτυο μία καταγγελτική επιστολή του ΔΣ της ΕΛΜΕ Ικαρίας και Φούρνων, με ημερομηνία 21-12-2014, με την οποία επιχειρείται η σκόπιμη διαστρέβλωση της αλήθειας. Αναρωτιέμαι, από πότε η τήρηση της εκπαιδευτικής νομοθεσίας θεωρείται σκοταδισμός και αυθαιρεσία; Λυπάμαι που χρειάζεται να υπογραμμίσω ξανά -μόνο και μόνο προς αποκατάσταση της αλήθειας – ότι οι ερευνητικές εργασίες του Γενικού Λυκείου θα πρέπει σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπ.Παιδείας με αριθμό πρωτ. 141285/Γ2, 08-09-2014, να σχετίζονται με συγκεκριμένες θεματικές ενότητες που είναι οι εξής: 1. Ανθρωπιστικές και κοινωνικές Επιστήμες. 2. Τέχνη και Πολιτισμός 3. Τεχνολογία και Ανάπτυξη 4. Περιβάλλον και Αειφόρος ανάπτυξη. Είναι πασιφανές, ότι το σχέδιο της ερευνητικής εργασίας που υποβλήθηκε προς έγκριση με θέμα: ”Σεξουαλική αγωγή των Εφήβων΄΄ δε σχετίζεται με καμία από τις παραπάνω ενότητες. Όσο για τα σχόλια που διατυπώνονται στην επιστολή (περί σκοταδισμού, αυθαιρεσίας κλπ) θεωρώ πως δε συμβάλλουν στην προώθηση μιας δημιουργικής συνεργασίας μεταξύ ορισμένων διδασκόντων και της σχολικής συμβούλου, ιδιαίτερα όταν είναι τόσο μακριά από την αλήθεια…
Καλή Πρωτοχρονιά!
Η Σχολική Σύμβουλος ΠΕ02
Χρυσώ Λυγίζου