Σήμερα, οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν βασίζονται μόνο στις φυσικές παραγγελίες που θα γίνουν στο κατάστημα. Πλέον, το ηλεκτρονικό εμπόριο υπάρχει παντού και οι περισσότερες εταιρείες που διατηρούν e-shop ψάχνουν να βρουν τρόπους να οργανώσουν το φυσικό και το ψηφιακό τους κατάστημα, χωρίς προβλήματα στις παραγγελίες και τη διαχείριση αποθέματος. Υπάρχουν διάφοροι τύποι επιχειρήσεων που μπορούν να ωφεληθούν από ένα τέτοιο σύστημα.
Ψάχνοντας στο διαδίκτυο για “ασύρματη παραγγελιοληψία τιμές” https://www.elink.com.gr/τιμές-για-συστήματα-παραγγελιοληψία θα βρούμε πολλές εταιρείες που προσφέρουν διάφορες λύσεις, ανάλογα με τον τύπο της επιχείρησης. Για παράδειγμα, ένα πολύ καλό πρόγραμμα για καφετέριες, εστιατόρια και ξενοδοχεία είναι αυτό της e-link https://www.elink.com.gr/ , που ειδικεύεται στον τομέα της εστίασης. Αντίθετα, για ένα e-shop, υπάρχουν άλλες εταιρείες που διαθέτουν εξελιγμένα προγράμματα, που μπορούν να διαχειριστούν τις παραγγελίες του πελάτη, από τη στιγμή του checkout έως την παράδοση.
Ένα μεγάλο πλεονέκτημα αυτών των προγραμμάτων είναι ότι μπορούν να συνεργάζονται και με άλλες εταιρείες. Αυτό μπορεί να διευκολύνει πάρα πολύ τις επιχειρήσεις γιατί δεν θα είναι αναγκασμένες να ανανεώσουν από την αρχή το λογισμικό τους και να ξοδέψουν χρήματα για καινούργιες εγκαταστάσεις. Σήμερα, τα πιο γνωστά CRM και ERP μπορούν να συνεργαστούν με αρκετά λογισμικά διεκπεραίωσης παραγγελιών. Αυτό επιτρέπει τη λειτουργία ενός ενιαίου συστήματος που θα μπορεί να παρακολουθεί τις παραγγελίες, το απόθεμα και το λογιστήριο, χωρίς προβλήματα και λάθη. Επίσης, θα μπορεί να ενημερώνει αυτόματα τους πελάτες για τη διεκπεραίωση της παραγγελίας και σε ποιο στάδιο βρίσκεται.
Όταν το απόθεμα συγχρονίζεται αυτόματα μεταξύ του φυσικού και του ηλεκτρονικού καταστήματος, αποφεύγονται προβλήματα όπως:
- Πώληση προϊόντων που δεν είναι διαθέσιμα.
- Έλλειψη αποθέματος λόγω καθυστέρησης ενημέρωσης του συστήματος της αποθήκης από τον υπάλληλο.
- Βελτιστοποίηση παραγγελιών και προμηθειών. Οι διαδικασίες γίνονται πλέον αυτόματα και χρειάζεται μόνο μια έγκριση από τον υπεύθυνο του συστήματος.
Τα οφέλη που μπορεί να έχει μια επιχείρηση από ένα τέτοιο σύστημα είναι:
- Λιγότερα λάθη στις αποστολές
- Ταχύτερη επεξεργασία των παραγγελιών
- Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών
- Οι πελάτες μπορούν να δουν σε πραγματικό χρόνο τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
- Έχουν τη δυνατότητα να επιστρέψουν ή να αλλάξουν το προϊόν, σε οποιοδήποτε σημείο πώλησης, επικοινωνώντας ακόμα και με υπάλληλο μέσω chatbot.
- Μπορούν να λάβουν κουπόνια προσφορών μέσω email ή SMS.
Παράλληλα, εκτός από τη διεκπεραίωση παραγγελιών, η επιχείρηση έχει πρόσβαση και σε άλλα δεδομένα, όπως η τάση της αγοράς και οι προτιμήσεις των πελατών. Ένας επαγγελματίας μπορεί να εξάγει διάφορα reports από το σύστημα, προκειμένου να βελτιώσει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της επιχείρησής του. Επίσης, αρκετά προβλήματα που μπορεί να παρουσιαστούν, μπορούν να αντιμετωπιστούν άμεσα και γρήγορα, βελτιώνοντας τις διαδικασίες και το κύρος της επιχείρησης.
Η αρχική επένδυση για την αγορά ενός τέτοιου συστήματος μπορεί να είναι σημαντική, ειδικά για μικρές επιχειρήσεις. Ωστόσο, τα οφέλη σε βάθος χρόνου συνήθως υπερκαλύπτουν το αρχικό κόστος και δεν μπορούν να συγκριθούν με την παλιά διαδικασία διαχείρισης και διεκπεραίωσης παραγγελιών, η οποία ήταν αρκετά χρονοβόρα και είχε πολλά προβλήματα και λάθη.