Στην Olympic Air ανατέθηκε το δικαίωμα αποκλειστικής εκμετάλλευσης από 01.02.2023 έως 31.01.2027 της γραμμής Θεσσαλονίκης – Λήμνου – Ικαρίας, έναντι συνολικού οικονομικού αντισταθμίσματος (χωρίς ΦΠΑ) 3.026.320,00 ευρώ, όπως αναφέρει στο Capital.gr το άρθρο του Φώτη Φωτεινού.
Ανάμεσα σε 10 άγονες γραμμές – προορισμούς όπως η Λήμνος η Σητεία η Λέρος και η Ικαρία η Olympic Air αναλαμβάνει την εκτέλεση με την οποία συνολικά να καρπώνεται 10,7 εκατομμύρια ευρώ και για Αστυπάλαια, Λέρο, Κάλυμνο, Σκύρο και Σητεία και Άκτιο η Sky Express να λαμβάνει 13,7 εκατομμύρια ευρώ αναλαμβάνει την εκτέλεση τους σε βάθος 4ετίας.
Ο αρχικός διαγωνισμός για τις άγονες γραμμές αφορούσε 28 δρομολόγια, τα 10 αποχαρακτηρίστηκαν ως “άγονα”, σε 10 ανακηρύχτηκαν ανάδοχοι, σε 2 δεν εκδηλώθηκε κανένα ενδιαφέρον (Καλαμάτα – Κύθηρα – Θεσσαλονίκη και Αθήνα – Κοζάνη – Καστοριά) και σε άλλα 6 (Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα, Κέρκυρα – Άκτιο – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος, Ρόδος – Κάρπαθος – Κάσος – Σητεία, Ρόδος – Καστελόριζο, Ρόδος – Κως – Κάλυμνος – Λέρος – Αστυπάλαια και Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος) αναμένεται νέα προκήρυξη, όπως και για τη νέα άγονη γραμμή Ιωάννινα – Ηράκλειο.