Share 0FacebookTwitterPinterestEmail 38 Το Μουσικό Εργαστήρι Ικαρίας και οι “Φίλοι του Ελληνικού Νησιού και της Θάλασσας” διοργανώνουν συναυλία, με την λήξη των μαθημάτων την Κυριακή 18 Ιούνη 2017 στο Παλιό Δημαρχείο Αγίου Κηρύκου. Share 0 FacebookTwitterPinterestEmail ikariaki.gr Διαβάστε ακόμα Εκδήλωση τιμής και μνήμης για τον Νέστορα Νιαπά στον Ξυλοσύρτη Ικαρίας Βράβευση μαθητών από την ΕΜΕ Σάμου και σκακιστικοί αγώνες στη μνήμη... Μιχαήλ-Αλέξανδρος Μαλαχίας: Δωρεάν Ιατρείο Ορθοπαιδικής την Πέμπτη 25/6 – Στη μνήμη... Makám Amán στην Ικαρία: Ένα μουσικό ταξίδι «απ’ τον νου μου... Η Μακροζωία της Ικαρίας δεν είναι ένας μύθος που καταρρίπτεται με... Έφυγε ο Ζαχαρίας Πυρούδης – Ο τελευταίος αντάρτης του ΔΣΕ στην...