Share 0FacebookTwitterPinterestEmail 31 Αύριο Τετάρτη 31/5 και ώρα 8 μ. μ. στην αίθουσα των Γλαρέδων συνεδριάζει η Επιτροπή Αγώνα για την Υγεία με κύριο θέμα το ζήτημα του Γηροκομείου. Καλείσθε όλοι να συμμετάσχετε στη συνεδρίαση και στη συζήτηση που θα γίνει. Share 0 FacebookTwitterPinterestEmail ikariaki.gr Διαβάστε ακόμα Εκδήλωση τιμής και μνήμης για τον Νέστορα Νιαπά στον Ξυλοσύρτη Ικαρίας Βράβευση μαθητών από την ΕΜΕ Σάμου και σκακιστικοί αγώνες στη μνήμη... Μιχαήλ-Αλέξανδρος Μαλαχίας: Δωρεάν Ιατρείο Ορθοπαιδικής την Πέμπτη 25/6 – Στη μνήμη... Η Μακροζωία της Ικαρίας δεν είναι ένας μύθος που καταρρίπτεται με... Έφυγε ο Ζαχαρίας Πυρούδης – Ο τελευταίος αντάρτης του ΔΣΕ στην... Η Βιολέτα Ίκαρη παρουσιάζει το βινύλιο «Σύννεφα Μπαλόνια» στην Αθήνα