“Τί θ’απογίνουμε; “ Η Λάγια Μαστρογιαννίδου και ο Βαγγέλης Πιτσιλός σε δικό τους κείμενο και σκηνοθεσία έρχονται στην Ικαρία για μία παράσταση, πυκνή σε νοήματα ερμηνεύοντας τους ρόλους τους με εναλλαγές συναισθημάτων, με άρτια κίνηση και συντονισμό, εκφράζοντας την αγωνία και τα ερωτηματικά τους για τη ζωή, τους κανόνες της, τους ρόλους που επέβαλε η κοινωνία. Τα αδιέξοδα, η πάλη της φυγής, τα αναπάντητα ερωτήματα και η λύτρωση κυριαρχούν στην παράσταση που ο λόγος της ποιητικός κάποιες φορές, σκληρός και αδυσώπητος οδηγεί στη φυγή και τη διέξοδο που αχνοφαίνεται αλλά απαιτεί τόλμη.
Η παράσταση έρχεται στην Ικαρία με μία δική τους το Σάββατο 10/1, 9μμ, στην Αίθουσα Αγ. Δημητρίου.


