Share 0FacebookTwitterPinterestEmail 35 Με νέα ανακοίνωση η Blue star ενημερώνει πως θα επιβιβάσει ταξιδιώτες με κατεύθυνση το λιμάνι του Πειραιά. Στο δρομολόγιο που εκτελεί μετά τον αποκλεισμό στο νησί της Λήμνου και ξεκίνησε στις 3 το μεσημέρι της Πέμπτης 12 Μαρτίου. Share 0 FacebookTwitterPinterestEmail ikariaki.gr Διαβάστε ακόμα Εκδήλωση για τη διαχείριση των απορριμμάτων στην Ικαρία από τον Σύλλογο... Κατοικίες για γιατρούς και εκπαιδευτικούς: Εκτός του πρώτου προγράμματος η Ικαρία... Ημερίδα για τον Σακχαρώδη Διαβήτη στην Ικαρία: «Η γνώση και η... Απινιδωτές τοποθετήθηκαν στους λιμένες Αγίου Κηρύκου, Ευδήλου και Φούρνων Καταγγελία εκπαιδευτικών για τα δρομολόγια Ικαρία – Καβάλα: «Μας αφήνουν 21... Συνεδριάζει την Παρασκευή 26 Ιουνίου το Δημοτικό Συμβούλιο Ικαρίας – Τα...