Ο Τοπικός Πολιτιστικός και Περιβαλλοντικός Σύλλογος «Ο Μαγγανίτης» καταγγέλλει την αδιαφορία και ανικανότητα της τοπικής διοίκησης απέναντι στα σοβαρά και χρόνια προβλήματα του χωριού, το οποίο δεν λειτουργεί μόνο ως θερινός τουριστικός προορισμός αλλά έχει μόνιμους κατοίκους και ανάγκες όλο τον χρόνο.
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην απαράδεκτη και επικίνδυνη κατάσταση της κατοικίας του γιατρού, η οποία κρίνεται ακατάλληλη για διαβίωση και παραμένει χωρίς λύση παρά τις επανειλημμένες επισημάνσεις. Παράλληλα, επισημαίνονται προβλήματα υποδομών (ύδρευση, δρόμοι, ζημιές από κακοκαιρίες) και κατηγορείται η διοίκηση για εποχιακές, πρόχειρες παρεμβάσεις και απουσία ουσιαστικής παρουσίας τον χειμώνα. Ο σύλλογος απορρίπτει τη δικαιολογία της έλλειψης χρηματοδότησης, τονίζοντας ότι έργα στο χωριό έχουν γίνει κυρίως από δωρεές κατοίκων, και ζητά άμεση αποκατάσταση της κατοικίας του γιατρού, ουσιαστικές παρεμβάσεις στις υποδομές και σεβασμό στους μόνιμους κατοίκους, καλώντας τους υπευθύνους να αναλάβουν τις ευθύνες τους ή να παραιτηθούν.

