1,1K
Ο Άγιος Βασίλης επισκέφτηκε και αυτή τη χρονιά τον Άγιο Κήρυκο, για να δώσει χαρά σε μικρούς και μεγάλους.
Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ιωάννης Μελάς τον υποδέχτηκε μαζί με πλήθος κόσμου μικρούς και μεγάλους, κεράσματα, δώρα και χαμόγελα στην πλατεία της πρωτεύουσας.
Ακολουθεί μήνυμα της προέδρου του συλλόγου κ. Μακής Κουμιώτου:


