Με απόλυτη επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή ολοκληρώθηκε το 1ο Τουρνουά Ποδοσφαίρου Μικρών Ηλικιών, που συνδιοργάνωσαν το Παράρτημα Ικαρίας του ΕΣΥΝ (Εθνικό Συμβούλιο κατά των Ναρκωτικών) και ο ΠΑΣ Ίκαρος, στο πλαίσιο των δράσεων για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών.
Οι μικροί ποδοσφαιριστές του νησιού έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό μέσα στο γήπεδο, προσφέροντας όμορφες στιγμές και αποδεικνύοντας πως ο αθλητισμός αποτελεί μια θετική διέξοδο έκφρασης, δημιουργίας και συνεργασίας για τη νέα γενιά.
Μέσα από τη συμμετοχή τους, τα παιδιά έστειλαν ένα ξεκάθαρο μήνυμα υπέρ της ζωής και της άθλησης:
«Δεν μένουμε θεατές στην κερκίδα, μπαίνουμε στο παιχνίδι της ζωής και του αθλητισμού».
Στην εκδήλωση παρευρέθηκε η Γραμματέας του Παραρτήματος Ικαρίας του ΕΣΥΝ, Μαρίνα Ζαχαροπούλου, η οποία συνεχάρη όλους τους συμμετέχοντες για την προσπάθειά τους και υπογράμμισε τη σημασία των δράσεων πρόληψης και στήριξης της νεολαίας μέσα από τον αθλητισμό.
Το Παράρτημα Ικαρίας του ΕΣΥΝ ευχαρίστησε θερμά τον ΠΑΣ Ίκαρο για τη συνεργασία, καθώς και όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχή διοργάνωση της αθλητικής γιορτής. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στους Γρηγόρη Κυριακόπουλο, Στέλιο Κουντουπή, Μανώλη Γλάρο, Εύα Καρνάβα και Κατερίνα Γαϊτάνου για την πολύτιμη συμβολή τους.
Παράλληλα, ευχαριστίες απευθύνθηκαν στους αθλητικούς συλλόγους και τους προπονητές που συμμετείχαν και στήριξαν τη διοργάνωση:
Διαγόρας Ραχών: Μιχάλης Κώστας, Εύα Μελή
Α.Ο. Μεσαριάς Ικαρίας: Μιχάλης Σταμούλος, Μιχάλης Πλυτάς
Ξεχωριστή μνεία έγινε στον αναπληρωτή διοικητή του Γ.Ν.-Κ.Υ. Ικαρίας, Θεόδωρο Τσέτσερη, καθώς και στον αγροτικό ιατρό Χρήστο Παρίση, για την υγειονομική κάλυψη των αγώνων.
Η επιτυχία του πρώτου αυτού τουρνουά δημιουργεί τις προϋποθέσεις ώστε η διοργάνωση να καθιερωθεί ως ένας θεσμός που θα συνδέει τον αθλητισμό με την πρόληψη, την κοινωνική συμμετοχή και την υγιή ανάπτυξη των παιδιών και των νέων της Ικαρίας.

