Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Σάμου «Φάρος», σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Πρόληψης και Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων (Ε.Ο.Π.Α.Ε.) προσκαλεί γονείς εφήβων σε ένα βιωματικό σεμινάριο με τίτλο :
“ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ
ΕΦΗΒΟΥΣ ΜΑΣ”
στον ‘Αγιο Κήρυκο, Παλαιό Δημαρχείο (1ος όροφος)
Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου, ώρα 17.00 – 19.00
Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής μέχρι την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου
στο τηλέφωνο του “Φάρου” 22750-24047, καθημερινά 8:30-14:30.
‘Ολες οι υπηρεσίες του Κέντρου Πρόληψης παρέχονται δωρεάν


