Share 0FacebookTwitterPinterestEmail 37 Ευχαριστώ από καρδιάς τους Ικαριώτες για την μαζική και συγκινητική συνάμα συμμετοχή τους στο μαζικό εμβολιασμό. Αγκάλιασαν την προσπάθεια του Δήμου για ένα βήμα προς την ελευθερία. Όλοι εμείς ενάντια στην πανδημία. Καλή Ανάσταση! Share 0 FacebookTwitterPinterestEmail ikariaki.gr Διαβάστε ακόμα Συνεδριάζει την Παρασκευή 26 Ιουνίου το Δημοτικό Συμβούλιο Ικαρίας – Τα... Καίτη Κουλλιά & «Μανουσάκια» στα Θερμά Ικαρίας το Σάββατο 20 Ιουνίου Παρέμβαση Δημάρχου Ικαρίας για το Π.Π.Ι. Ραχών – Ζητά τη συνέχιση... Κάλεσμα σε σύσκεψη για την έλλειψη συγκοινωνίας στην Ικαρία Εκκενώθηκε το ακίνητο του κληροδοτήματος Ανδρέου στην Αθήνα – Νεότερη εξέλιξη... Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος από τον Δήμο Ικαρίας για τη φιλοξενία των...