830
Το Σάββατο 27 Ιουνίου 2026, στην αίθουσα του Παλαιού Δημαρχείου Αγίου Κηρύκου, θα πραγματοποιηθεί δράση ενημέρωσης και εκπαίδευσης για τον Σακχαρώδη Διαβήτη, με στόχο την υποστήριξη των ατόμων που ζουν σε νησιωτικές και παραμεθόριες περιοχές.
Η πρωτοβουλία ανήκει στον Σύλλογο Ατόμων με Διαβήτη Βορείου Αιγαίου «Γλυκιά Διάδραση», σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Ικαρίας και τον Σύλλογο «Ηλιαχτίδα».
Ώρες διεξαγωγής:
10:00 – 14:00 και 17:00 – 21:00

