Share 0FacebookTwitterPinterestEmail 27 Μετά από τις κινητοποιήσεις στην Αθήνα στο Υπουργείο Υγείας η Επιτροπή Αγώνα για την Υγεία θα συνεδριάσει στην αίθουσα του Κάμπου την Τετάρτη 12 Ιουνίου στις 9 το βράδυ. Θα γίνει απολογισμός της κινητοποίησης και θα οριστούν τα μετέπειτα βήματα. ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ – ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ! Διαβάστε το ρεπορταζ της Ικαριακής Ραδιοφωνίας για την κινητοποίηση των Ικαρίων έξω από το Υπουργείο Υγείας ενάντια στη συγχώνευση του Νοσοκομείου τους. Share 0 FacebookTwitterPinterestEmail ikariaki.gr Διαβάστε ακόμα Ημερίδα για τον Σακχαρώδη Διαβήτη στην Ικαρία: Το αναλυτικό πρόγραμμα των... Σπίτια για γιατρούς και εκπαιδευτικούς σε 12 νησιά – Θα μπορούσε... Συνεδριάζει την Παρασκευή 26 Ιουνίου το Δημοτικό Συμβούλιο Ικαρίας – Τα... Ικαρία: Ημερίδα για τον Σακχαρώδη Διαβήτη και τη Μακροζωία με τη... Ikaria Dance Festival: Η Ικαρία γίνεται διεθνές σημείο συνάντησης σύγχρονου και... Λήγει η διαβούλευση για το νέο Χωροταξικό των ΑΠΕ – Κάλεσμα...