Ο Δήμαρχος Ικαρίας καλεί τους δημότες της Δημοτικής Κοινότητας Δάφνης να παρευρεθούν στην ενημερωτική συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 2 Ιουνίου, στις 20:30, στο Στελί, στο «Evíva».
Κατά τη διάρκεια της συνέλευσης θα γίνει ενημέρωση για τα τρέχοντα θέματα του Δήμου, απολογισμός των μέχρι σήμερα ενεργειών και συζήτηση με τους δημότες.
Όπως αναφέρει η δημοτική αρχή, στόχος είναι η ενημέρωση, η ανταλλαγή απόψεων και ο σχεδιασμός των επόμενων βημάτων μαζί με τους δημότες.
«Κανένας δεν περισσεύει μπροστά στα ακόμα πιο δύσκολα που έρχονται. Ενημερωνόμαστε, συζητάμε, σχεδιάζουμε με τους πολλούς για τους πολλούς», σημειώνεται στο κάλεσμα.

