Share 0FacebookTwitterPinterestEmail 16 Η Διοίκηση του Εργατικού Κέντρου Σάμου εύχεται για το 2014 υγεία και ευτυχία, Ειρήνη και Κοινωνική Προκοπή. Με δημιουργικούς Αγώνες για την διεκδίκηση των δικαιωμάτων της εργατικής τάξης των γυναικών της νεολαίας. Share 0 FacebookTwitterPinterestEmail ikariaki press Διαβάστε ακόμα Εκδήλωση τιμής και μνήμης για τον Νέστορα Νιαπά στον Ξυλοσύρτη Ικαρίας Ρεπορτάζ του «Ριζοσπάστη»: Στα 581 ευρώ το ταξίδι μιας τετραμελούς οικογένειας... «Όχι άλλο αίμα εργατών» – Εκδήλωση του ΕΚΣ στην Σάμο ΚΚΕ: Ερώτηση στη Βουλή για τις ελλείψεις στην ψυχοκοινωνική στήριξη των... Θετική εξέλιξη για τις ιαματικές πηγές σε Ικαρία και Καρλόβασι –... Ο Αλέξης Τσίπρας ανακοίνωσε το νέο κόμμα «ΕΛΑΣ – Ελληνική Αριστερή...