Ένα δυσάρεστο περιστατικό μας κατήγγειλε επιβάτης που επρόκειτο να ταξιδέψει με αεροπλάνο από την Αθήνα στην Ικαρία.
Η κοπέλα την προηγούμενη του ταξιδιού είχε χειρουργηθεί στο γόνατο και δηλώνει ότι ενώ είχε όλα τα απαραίτητα έγγραφα από το Νοσοκομείο και τον γιατρό της, η εταιρία δεν την άφησε να ταξιδέψει γιατί το πόδι της δεν λύγιζε σε θέση 90 μοιρών.
Η άτυχη επιβάτης, είχε κλείσει το εισιτήριο επιστροφής ηλεκτρονικά και είχε μάλιστα ζητήσει αναπηρικό αμαξίδιο, σχεδιάζοντας το ταξίδι της για την προγραμματισμένη επέμβαση που είχε να κάνει στο γόνατο.
Όταν έφτασε στο αεροδρόμιο, έτοιμη να ταξιδέψει, η εταιρία την ενημέρωσε ότι δεν μπορεί να “πετάξει” διότι κατά την προσγείωση και απογείωση είναι υποχρεωτικό ο επιβάτης να κάθεται με λυγισμένα γόνατα, σε θέση δηλαδή. Επίσης δεν της ξεκαθάρισαν αν θα μπορέσει να λάβει πίσω τα χρήματα του εισιτηρίου.
Ωστόσο αυτό δεν της έγινε γνωστό όταν έκλεισε το εισιτήριο και ενώ είχε ζητήσει αμαξίδιο.
Η επιβάτης, εκτός από την ταλαιπωρία της, αναγκάστηκε να επιβαρυνθεί και οικονομικά παραπάνω, καθώς έπρεπε να μεταφερθεί με ταξί στον Πειραιά, να μείνει εκεί και φυσικά να πληρώσει και το εισιτήριο για το καράβι.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε με την εταιρία, μας ενημέρωσε ότι όντως αυτή η πολιτική ισχύει για όλα τα αεροσκάφη της και ότι δεν έχει τη δυνατότητα παροχής θέσης για να μπορεί ο επιβάτης να κάτσει με τεντωμένα πόδια. Παρόλα αυτά δεν βρήκαμε κάτι σχετικό στην επίσημη ιστοσελίδα της, έτσι ζητήσαμε να μας το διαβιβάσουν εγγράφως και είμαστε εν αναμονή του μέιλ.
Ευχόμαστε στην επιβάτη περαστικά και καλή επιστροφή στην Ικαρία.
Η ανάρτηση της απιβάτιδος σχετικά στο Facebook:
“