Share 0FacebookTwitterPinterestEmail 19 Το Πρώτο Σάββατο της Άνοιξης αλλά και του Μαρτίου έρχεται στις 7 – 3 – 2015. Σας περιμένουμε για καφέ στο ΜΠΕΝΑΚΕΙΟ(Κολωνάκι) από τις 10 πμ ΚΥ.ΠΟ.ΤΕ. Ικαρίας (Χαρούλα & Ζαχαρούλα Κοτσάνη) Share 0 FacebookTwitterPinterestEmail ikariaki.gr Διαβάστε ακόμα Εκδήλωση τιμής και μνήμης για τον Νέστορα Νιαπά στον Ξυλοσύρτη Ικαρίας Βράβευση μαθητών από την ΕΜΕ Σάμου και σκακιστικοί αγώνες στη μνήμη... Μιχαήλ-Αλέξανδρος Μαλαχίας: Δωρεάν Ιατρείο Ορθοπαιδικής την Πέμπτη 25/6 – Στη μνήμη... Η Μακροζωία της Ικαρίας δεν είναι ένας μύθος που καταρρίπτεται με... Έφυγε ο Ζαχαρίας Πυρούδης – Ο τελευταίος αντάρτης του ΔΣΕ στην... Η Βιολέτα Ίκαρη παρουσιάζει το βινύλιο «Σύννεφα Μπαλόνια» στην Αθήνα