768
Στην κυκλοφορία δόθηκε η επαρχιακή οδός Αγίου Κηρύκου-Ξυλοσύρτη σήμερα Κυριακή 8-3-2026 μετά από τη ζημιά που προκλήθηκε λόγω σφοδρής κακοκαιρίας στις 16 Φεβρουαρίου.
Η ανακοίνωση του Επάρχου Ικαρίας και Φούρνων Κώστα Μαρκάκη

