587
Κοινό έγγραφο αποστέλλουν στο Υπουργείο Ενέργειας και στον ΔΕΔΔΗΕ ο Δήμος Ικαρίας και το Τοπικό Συμβούλιο Ραχών ζητώντας να λυθεί άμεσα το πρόβλημα του δημοτικού φωτισμού σε Άγιο Δημήτριο, Αρμενιστή και Χριστό, όπου με την παραμικρή κακοκαιρία κυριολεκτικά είναι ανύπαρκτος. Το πρόβλημα εντοπίζεται τα τελευταία 2.5 χρόνια παρά τις επισκευές ντουί και αλλαγές λαμπών.


