Με απόλυτη επιτυχία και διάχυτο ενθουσιασμό ολοκληρώθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά η ποδηλατάδα που διοργάνωσε το Παράρτημα Ικαρίας του Εθνικού Συμβουλίου κατά των Ναρκωτικών (ΕΣΥΝ).
Μικροί και μεγάλοι φίλοι του ποδηλάτου έδωσαν δυναμικό «παρών», στέλνοντας μέσα από τη δράση τους ένα ηχηρό μήνυμα: «Ζούμε τη ζωή μας με αξίες, ιδανικά και αξιοπρέπεια!»
Οι ποδηλάτες ακολούθησαν τη διαδρομή με αφετηρία το Παλαιό Δημαρχείο, κατευθύνθηκαν προς το Μοναστήρι και επέστρεψαν στο Παλαιό Δημαρχείο, γεμίζοντας τους δρόμους με ζωντάνια και χαμόγελα.
Το Παράρτημα του ΕΣΥΝ Ικαρίας αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει θερμά όσους συνέβαλαν στην ασφαλή και επιτυχημένη διεξαγωγή της εκδήλωσης. Συγκεκριμένα ευχαριστούμε:
-Τον Σύλλογο γονέων,κηδεμόνων και φίλων ΑμεΑ και αναπήρων Ικαρίας «Ηλιαχτίδα» για την ευγενική παραχώρηση του απαραίτητου εξοπλισμού.
-Τον αγροτικό ιατρό, κ. Βασίλη Οικονόμου, για την ιατρική συνοδεία του καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής.
-Το Αστυνομικό Τμήμα Αγίου Κυρήκου για τη συνοδεία με περιπολικό όχημα, καθώς και το πλήρωμά του, για την πολύτιμη συμβολή τους στην ασφάλεια των συμμετεχόντων.
Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τις επόμενες δράσεις μας, συνεχίζοντας να αγωνιζόμαστε για μια ζωή ελεύθερη από εξαρτήσεις, με βάση τις ανάγκες και τα ιδανικά της νεολαίας του τόπου μας.

