Share 0FacebookTwitterPinterestEmail 55 Ο ΚΥ.ΠΟ.ΤΕ. εύχεται σε όλους τους Ικάριους/ες και φίλους/λες όπου γης… «κ α λ ή α ν ά σ τ α σ η !!!» «πολλά δεν θέλει ο άνθρωπος να ‘ναι ήρεμος να ‘ναι άκακος, λίγο ψωμί, λίγο κρασί, Χριστούγεννα κι ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!…» ΟΔ. ΕΛΥΤΗΣ Share 0 FacebookTwitterPinterestEmail ikariaki.gr Διαβάστε ακόμα Εκδήλωση για τη διαχείριση των απορριμμάτων στην Ικαρία από τον Σύλλογο... Το πολυπαραγοντικό ζήτημα της εξάρτησης στο επίκεντρο ενημερωτικής εκδήλωσης του ΕΣΥΝ... Εκδήλωση τιμής και μνήμης για τον Νέστορα Νιαπά στον Ξυλοσύρτη Ικαρίας Απο την ποδηλατάδα στην Ικαρία του Εθνικού Συμβουλίου κατά των Ναρκωτικών... Βράβευση μαθητών από την ΕΜΕ Σάμου και σκακιστικοί αγώνες στη μνήμη... Μιχαήλ-Αλέξανδρος Μαλαχίας: Δωρεάν Ιατρείο Ορθοπαιδικής την Πέμπτη 25/6 – Στη μνήμη...