Δεν τίθεται θέμα «αγόνων γραμμών» στα μεγάλα νησιά, διευκρίνησε, σήμερα, ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, σχολιάζοντας το γεγονός ότι κάποιες ακτοπλοϊκές εταιρείες στο Βόρειο Αιγαίο μειώνουν τη συχνότητα των δρομολογίων.
Όπως σημείωσε, τα δρομολόγιο μειώνονται μεν, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα νησιά δεν εξυπηρετούνται. «Δεν θα πάμε σε λογική «αγόνων γραμμών» στα μεγάλα νησιά της χώρας, καθώς δεν το αντέχει ο προϋπολογισμός, ενώ οι επιδοτήσεις έχουν περιοριστεί λόγω των οικονομικών περικοπών», δήλωσε ο κ. Βαρβιτσιώτης, που πρόσθεσε ότι το υπουργείο συζητάει με τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, προκειμένου να βελτιώσει τα δρομολόγια.
Παράλληλα, ο υπουργός ναυτιλίας, ζήτησε την κατανόηση των τοπικών κοινωνιών, λέγοντας ότι πρέπει να αντιληφθούν ότι δεν υπάρχουν χρήματα για να δίνονται μεγάλες επιδοτήσεις, όπως στο παρελθόν και για τόσους πολλούς προορισμούς.
Από την πλευρά τους, οι δήμαρχοι των νησιών που βλέπουν τα δρομολόγια να μειώνονται, εκφράζουν παράπονα, ζητώντας, ως έσχατη λύση, να ενταχθούν κάποια νησιά στις άγονες γραμμές.
Ενώ, ο δήμαρχος Χίου, κ. Πολύδωρος Λαμπρινούδης, με αφορμή την απόφαση της εταιρείας Blue Star Ferries να αποσύρει από τη γραμμή Πειραιά – Χίου – Μυτιλήνης το νεότευκτο πλοίο Βlue Star Patmos, για την καθιερωμένη συντήρηση, χωρίς όμως προχωρήσει σε αντικατάστασή του, έκανε λόγο για ανάγκη λειτουργίας συντονιστικού φορέα στο Αιγαίο.
Μάλιστα, έχει προγραμματιστεί σύσκεψη, την επόμενη Τρίτη, στην περιφέρεια Βόρειου Αιγαίου, προκειμένου να συζητηθούν τα νέα ακτοπλοϊκά δεδομένα και να καταγραφούν τα προβλήματα, τα οποία κυρίως εστιάζονται στη μεταφορά ευπαθών προϊόντων και για την ακρίβεια αλιευμάτων, καθώς με τη λογική των εταιρειών οι αλιείς αλλά και οι ιχθυοκαλλιέργειες, πρέπει να στέλνουν τα ψάρια τους κατεψυγμένα στον Πειραιά.
protothema.gr