Στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση «ΤUR» του Γκέτεμποργκ Σουηδίας που πραγματοποιήθηκε το διάστημα 21-24 Μαρτίου συμμετείχε η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου. Η «TUR» αποτελεί την κύρια έκθεση της Σκανδιναβικής αγοράς, συγκεντρώνει σημαντικό αριθμό εκθετών και προσελκύει επαγγελματίες του τουριστικού χώρου, δημοσιογράφους και καταναλωτές. Στη φετινή διοργάνωση συμμετείχαν 91 χώρες και περιοχές από τις 5 ηπείρους, ενώ οι επισκέπτες της έκθεσης ανήλθαν συνολικά στις 32.700 κατά τη διάρκεια των 4 ημερών λειτουργίας της. Στο περίπτερο της Ελλάδας συμμετείχαν εκτός από τα Νησιά του Β. Αιγαίου, τα Νησιά του Ιονίου, η Ρόδος και η Κως. Η μικρή συμμετοχή ελληνικών περιοχών έδωσε τη δυνατότητα να προβληθούν περισσότερο οι παρούσες, ενώ έντονο ήταν το ενδιαφέρον των επισκεπτών για τα νησιά του Β. Αιγαίου καθώς πολλοί ήταν αυτοί που επιζητούσαν νέους τουριστικά προορισμούς. Κατά την διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν επαφές με επαγγελματίες του τουρισμού, δημοσιογράφους και λοιπούς φορείς, στο πλαίσιο προβολής και προώθησης των νησιών του Β. Αιγαίου.
Τα στοιχεία των επαφών αυτών θα αποσταλούν από τη Διεύθυνση Τουρισμού στους επαγγελματίες του Β. Αιγαίου προς αξιοποίησή τους. Σημαντική επίσης ήταν η συνεργασία με τον εκπρόσωπο του «visitgreece», όπου και συμφωνήθηκαν μαζί του μία σειρά ενεργειών για τη διαδικτυακή προβολή των νησιών, ενώ συζητήθηκε και η δυνατότητα συνεργασίας για τη διοργάνωση επισκέψεων διαμορφωτών γνώμης (fam trips). Για πρώτη φορά, επίσης, χρησιμοποιήθηκε εικόνα από νησί του Β. Αιγαίου στις μεγάλες αφίσες διακόσμησης του περιπτέρου της Ελλάδας. Η ενέργεια πραγματοποιήθηκε ύστερα από σχετικό αίτημα της Διεύθυνσης Τουρισμού προς τον ΕΟΤ. Η εικόνα που χρησιμοποιήθηκε ήταν από παραλία της Λήμνου και με αυτό το φόντο πραγματοποιήθηκαν οι χορευτικές εκδηλώσεις που διοργάνωσε ο ΕΟΤ, σε συνεργασία με τον σύλλογο των ομογενών το διήμερο 23 και 23 Μαρτίου. Στο stand της Περιφέρειας, προσφέρθηκαν τοπικά προϊόντα από τα νησιά, τα οποία εξάγονται στη Σουηδική αγορά και κατά συνέπεια οι επισκέπτες μπορούν εύκολα να προμηθευτούν. Η παρουσίαση έγινε μετά από συνεργασία της Περιφέρειας με τις εταιρείες «Meraki» και «Emporio AB» που δραστηριοποιούνται στη Σουηδία.
Η πρώτη παρουσίασε τα προϊόντα: λάδι, σαπούνι, φυσικό αλάτι με καρυκεύματα, αιθέρια έλαια και βότανα από τη Σάμο, μαστίχα από τη Χίο και φυσικό αλάτι Λέσβου. Η δεύτερη εταιρεία παρουσίασε τα προϊόντα: λάδι, ούζο και μέλι από τη Λέσβο. Τα προϊόντα που προσφέρθηκαν ήταν ευγενική χορηγία των εταιρειών ενώ η όλη ενέργεια κρίνεται σημαντική για την προώθηση των τοπικών προϊόντων στην αγορά της Σουηδίας. Στο stand της Περιφέρειας εκτός του έντυπου πληροφοριακού υλικού, διανεμήθηκε στους επισκέπτες της έκθεσης ερωτηματολόγιο με στόχο να αποδώσει μετρήσιμα στοιχεία για την αναγνωρισιμότητα των νησιών του Β. Αιγαίου, τις πηγές πληροφόρησης γι΄ αυτά, την επισκεψιμότητα, τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία τους καθώς επίσης και πληροφορίες που αφορούν το κοινωνικό/δημογραφικό προφίλ των ερωτηθέντων. Στο πλαίσιο της ενέργειας αυτής, διενεργήθηκε διαγωνισμός-κλήρωση για δωρεάν διαμονή στα νησιά του BA Αιγαίου. Τα πακέτα δωρεάν διαμονής ήταν ευγενείς χορηγίες των επιχειρήσεων: HELIOTROPE HOTELS, SUNRISE RESORT HOTEL και ALMA LUXURY RESORT HOTEL από τη Λέσβο, ARIA BOUTIQUE HOTEL και SAMOS BAY BEACH HOTEL από τη Σάμο, VOLISSOS HOLIDAY HOMES BOUTIQUE HOTEL από τη Χίο. Η συμμετοχή της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου στην εν λόγω έκθεση πραγματοποιήθηκε μέσω χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ στο πλαίσιο της δράσης «Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις» του 2ου υποέργου «Ενέργειες Τουριστικής Προβολής Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου».