Μυτιλήνη, 4 Ιουνίου 2015
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
—–
|
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π. & Δ. ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΤΜΗΜΑ : Α΄ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
—–
Ταχ. Δ/νση : Ελ. Βενιζέλου 26
Τ.Κ. – Πόλη : 81100, Μυτιλήνη
Email : [email protected]
Ιστοσελίδα : http://vaigaiou.pde.sch.gr/newsch
Πληροφορίες : Χατζόγλου Βαρβάρα
Τηλέφωνο : 22510-48165
Fax : 22510-48155
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Κατόπιν της δημοσιοποίησης των επίσημων αποτελεσμάτων του 29ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Χημείας από το Περιφερειακό Τμήμα Βορείου Αιγαίου της Ένωσης Ελλήνων Χημικών, εκφράζουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια στους παρακάτω μαθητές του Βορείου Αιγαίου που διακρίθηκαν:
ΤΑΞΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ | |||
Φραντζέσκος | Παναγιώτης | του Γεωργίου | 1ο ΓΕΛ Χίου |
Χατζηαντωνίου | Μαρία | του Ιωάννη | 4ο ΓΕΛ Μυτιλήνης |
Τσολακίδης | Χρίστος | του Αθανασίου | 3ο ΓΕΛ Μυτιλήνης |
Πρωτούλης | Μανώλης | του Γεωργίου | 3ο ΓΕΛ Μυτιλήνης |
ΤΑΞΗ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ | |||
Γκιγκιλίνης | Μανώλης | του Αντωνίου | 3ο ΓΕΛ Μυτιλήνης |
Πετροζέλλης | Παναγιώτης | του Σταματίου | 3ο ΓΕΛ Μυτιλήνης |
Φιλιππάκης | Κωνσταντίνος | του Δημητρίου | 2ο ΓΕΛ Χίου |
Λυκουρίνας | Ιωάννης | του Ηλία | 2ο ΓΕΛ Χίου |
Χατζηαθανασίου | Αγγελική | του Αργυρίου | ΓΕΛ Πυθαγορείου Σάμου |
Παπανικολάου | Μυρτώ – Σοφία | του Κωνστ/νου | ΓΕΛ Βροντάδου Χίου |
Σέντας | Γεώργιος | του Θεοδώρου | 3ο ΓΕΛ Μυτιλήνης |
Βάκρας | Βασίλης | του Θεοφάνη | ΓΕΛ Πυθαγορείου Σάμου |
Ιωάννου | Γεώργιος | του Μιχαήλ | 3ο ΓΕΛ Μυτιλήνης |
Τσάκος | Παναγιώτης | του Χαράλαμπου | 2ο ΓΕΛ Χίου |
Παχυμανώλης | Ευάγγελος | του Εμμανουήλ | ΓΕΛ Σάμου |
Τουρνής | Κωνσταντίνος | του Παντελή | 3ο ΓΕΛ Χίου |
Πυλιώτης | Ματθαίος | του Θεοδώρου | 2ο ΓΕΛ Χίου |
ΤΑΞΗ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ | |||
Θεοδοσίου | Φραγκούλης | του Βασιλείου | Πειραματικό Μυτιλήνης |
Οι διακρίσεις των μαθητών μας σε σημαντικούς διαγωνισμούς έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς αποτελούν το επιστέγασμα πολυετούς μελέτης, σωστής προετοιμασίας και ψυχολογίας, καλής εκπαίδευσης που ενισχύουν την έμφυτη κλίση του μαθητή στο εκάστοτε γνωστικό αντικείμενο.
Ωστόσο, αυτό που οφείλουμε να τονίσουμε είναι ότι ο θεσμός αυτός λειτουργεί ως καταλύτης, με στόχο να διεγείρει το ενδιαφέρον των μαθητών προς τη Χημεία, να ενθαρρύνει την ενεργή ενασχόληση με αυτήν και να δημιουργήσει μια νέα δυναμική. Ως εκ τούτου, αυτό που πραγματικά αξίζει είναι η ίδια η ανταπόκριση σε μια τέτοια πρόκληση, δηλαδή η συμμετοχή των μαθητών μας σ’ αυτόν, ανεξαρτήτως διάκρισης ή τελικής κατάταξης.
Ευχόμαστε οι μαθητές μας να δράττονται πάντα τέτοιων ευκαιριών, προκειμένου να αποκτούν νέες γνώσεις, να αντλούν ικανοποίηση μέσω της κατάκτησης ενός στόχου και να τοποθετούν ψηλότερα τον πήχη για όλους τους συμμετέχοντες.
Θερμά συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς που εκγύμνασαν τα παιδιά και τα ενθάρρυναν να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό, καθώς και σε όλους όσους συνέβαλαν στη διοργάνωση και την αδιάβλητη υλοποίησή του.
Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ Δ/ΝΤΗΣ
Π. & Δ. ΕΚΠ/ΣΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
Αριστείδης Καλάργαλης