Καλείστε να προσέλθετε στη δημόσια τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που θα διεξαχθεί στην αίθουσα συνεδριάσεων στον Άγιο Κήρυκο στις 28 Ιανουαρίου 2014, ημέρα Τρίτη και ώρα 18:00 για συζήτηση και λήψη απόφασης στα παρακάτω θέματα:
-
Αίτημα προς την Ιερά Μητρόπολη Σάμου-Ικαρίας και ΦούρνωνΚορσεών για παραχώρηση χρήσης του κτιρίου του Γηροκομείου
-
Προγραμματισμός προσλήψεων εποχικού προσωπικού ανταποδοτικού χαρακτήρα για το έτος 2014
-
Ορισμός δημοτικών συμβούλων στις Επιτροπές του Δήμου, μέσω δημόσιας κλήρωσης, για το έτος 2014
-
Αίτημα του ΙΚΑ για κάλυψη των πάγιων λειτουργικών δαπανών και της παροχής υλικοτεχνικής υποδομής των γραφείων κοινωνικής ασφάλισης ΙΚΑ ΕΤΑΜ Αγίου Κηρύκου και Ευδήλου
-
Υποβολή πρότασης στο επιχειρησιακό πρόγραμμα «Ψηφιακή Σύγκλιση»
-
Έγκριση της απόφασης 16/2013 του ΝΠΔΔ Σχολική Επιτροπή πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης περί «Οικονομικού απολογισμού έτους 2012»
-
Έγκριση ανακεφαλαιωτικού πίνακα του έργου «Αποκατάσταση τοιχίων αντιστήριξης δημοτικών δρόμων Δ.Ε. Αγ.Κηρύκου», προϋπολογισμού 11.900,00€ με ανάδοχο τον κ.Δανιήλ Καρναβά
-
Αιτήσεις χορήγησης παράτασης προθεσμίας εκτέλεσης για τα έργα: α) «Συντήρηση δεξαμενών Δ.Ε. Ευδήλου», από τον ανάδοχο κ. Δ.Καρναβά, β) «Οδοποιϊα Δ.Ε. Ευδήλου», από τον ανάδοχο Ε. Χονδρουδάκης & ΣΙΑ Ε.Ε.
-
Αιτήματα πολιτών: προέγκριση λειτουργίας καταστήματος «Εργαστήριο Παραδοσιακών ζυμαρικών» του Στ. Καρναβά στην Τ.Κ. Δάφνης Ευδήλου
Ο προεδρος
ΚΟΥΡΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Θέμα: Ορισμός δημοτικών συμβούλων σε Επιτροπές
Λαμβάνοντας υπ’ όψιν:
– τις διατάξεις του άρθρου 26 του Ν.4024/2011
– τις διατάξεις της υπ' αριθ. ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ. 21508/04.11.2011 Απόφασης του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΦΕΚ 2540/07.11.2011 τεύχος Β’)
– την υπ' αριθ. ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ.21526/4.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
– την ανάγκη ανάδειξης μελών δημοτικών συμβούλων για τη συγκρότηση των Επιτροπών του Δήμου για το έτος 2014
Παρακαλούμε να ορίσετε δημοτικούς συμβούλους – μέλη των παρακάτω επιτροπών, με τη διαδικασία της δημόσιας κλήρωσης:
-
Επιτροπή παραλαβής έργων άνω των 5.869,41€ (Ν. 3669/08 αρ. 73-75 ΦΕΚ 116/τΑ΄/2008 ένα δημοτικό σύμβουλο με τον αναπληρωτή του
-
Επιτροπή παραλαβής έργων κάτω των 5.869,41€(Π.Δ.28/1980), δύο δημοτικούς συμβούλους με τους αναπληρωτές τους
-
Επιτροπή διεξαγωγής δημοπρασιών για την εκποίηση και εκμίσθωση πραγμάτων του Δήμου (ΠΔ 270/1981), στην οποία πρόεδρος είναι ο Δήμαρχος, δύο δημοτικούς συμβούλους με τους αναπληρωτές τους.
-
Επιτροπή παραλαβής ανταλλακτικών και εργασιών επισκευής οχημάτων ένα δημοτικό σύμβουλο με τον αναπληρωτή του
-
Επιτροπή βεβαίωσης καλής εκτέλεσης (ΠΔ 28/1980) ένα δημοτικό σύμβουλο με τον αναπληρωτή του
Επιπροσθέτως, ως προς την Επιτροπή καθορισμού τιμήματος ενοικίασης-εκποίησης-ανταλλαγής ακινήτων (Ν. 3463/2006, αρθ. 186), προτείνονται ως μέλη ο εκάστοτε αντιδήμαρχος και ο πρόεδρος της Δημοτικής ή Τοπικής Κοινότητας, στην οποία βρίσκεται το ακίνητο. Ο μηχανικός του Δήμου και ο υπάλληλος, που θα ασκεί την γραμματειακή υποστήριξη, ορίζονται με απόφαση Δημάρχου.
Η υπάλληλος
Σπανού Κωνσταντίνα