Στη μία το μεσημέρι εξέπνευσε η διορία που είχαν μπροστά τους οι Ναυτιλιακές Εταιρείες για να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους, στο διαγωνισμό που έχει προκηρύξει το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου και το οποίο αφορά τα δρομολόγια της άγονης γραμμής για το 2ο σενάριο, όπως αυτό είχε παρουσιαστεί μετά την συνεδρίαση του ΣΑΣ την προηγούμενη Παρασκευή.
Υπενθυμίζεται ότι το 2ο σενάριο περιλαμβάνει δύο δρομολόγιο την εβδομάδα στη γραμμή Βαθύ Σάμου- Χίος- Μυτιλήνη- Λήμνος- Καβάλα και επιστροφή με επιδοτούμενο το κομμάτι από Βαθύ Σάμου μέχρι Καβάλα.
Όπως ήταν αναμενόμενο το τελευταίο διάστημα, τη γραμμή «χτύπησε» η HSW με το πλοίο «Νήσος Μύκονος» αλλά και η ΝΕΛ.
Οι πρώτες πληροφορίες μετά την λήξη της προθεσμίας αναφέρουν ότι από το φάκελο της εταιρίας λείπει ένα συμπληρωματικό έγγραφο το οποίο όμως αναμένεται να κατατεθεί τις επόμενες ώρες.
Όπως όλα δείχνουν το δρομολόγιο του Βορείου Αιγαίου θα κατακυρωθεί στη HSW, αφού το Υπουργείο θεωρεί εκ των προτέρων άκυρη την πρόταση που κατέθεσε η ΝΕΛ, καθώς μετά την έκπτωση της από τις γραμμές του Αιγαίου, το Υπουργείο της αφαίρεσε τη δυνατότητα να συμμετέχει σε διαγωνισμούς για ένα χρόνο.
Έτσι, και με μετά την κατακύρωση της γραμμής του Βορείου Αιγαίου, στην η HSW, η εταιρία προγραμματίζει την επέκταση του δρομολογίου Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη ως τη Λήμνο, δίνοντας την δυνατότητα στους κατοίκους του νησιού να δουν και να περιηγηθούν σε ένα από τα πλοία του στόλου της.
Ο λόγος για το πλοίο «Αριάδνη», το οποίο αναμένεται να έρθει στη Λήμνο, προερχόμενο από τη Λέσβο, το πρωί του Σαββάτου, μεταφέροντας και τους αθλητές που θα συμμετάσχουν στους 13ους Αιγαιοπελαγίτικους Αγώνες Κωπηλασίας. Το «Αριάδνη», θα προσεγγίσει την παλιά προβλήτα και θα μείνει στο λιμάνι σχεδόν για 24 ώρες, αφήνοντας τις πόρτες του ανοιχτές για το κοινό που επιθυμεί να γνωρίσει τους χώρους του.
Η αναχώρηση του πλοίου προγραμματίζεται για το μεσημέρι της Κυριακής, μεταφέροντας όλους όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν προς Μυτιλήνη και Χίο.
Πηγή: http://www.e-nautilia.gr