ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ Ικαρία,
ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΙΚΑΡΙΑΣ Τρίτη, 22-11-2016
Προς: Αντιπεριφερειάρχη Νομού Σάμου
Έπαρχο Ικαρίας – Φούρνων
Κοιν.: Υπουργείο Παιδείας (Γραφείο Υπουργού)
Υπουργείο Παιδείας (Τμήμα Α΄ Προγραμμάτων Σπουδών)
Υπουργείο Εσωτερικών
Υπουργείο Μεταφορών
Περιφερειακή Υποδιεύθυνση Σάμου Υπουργείου Μεταφορών
Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου
Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου
ΔΙΠΕ Σάμου
ΔΙΔΕ Σάμου
Σχολικές Μονάδες Ικαρίας – Φούρνων
Ε.Λ.Μ.Ε. Ικαρίας-Φούρνων
Σύλλογο Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ικαρίας-Φούρνων
Μ.Μ.Ε.
«Μια οφειλόμενη απάντηση στους κ.κ. Αντιπεριφερειάρχη νομού Σάμου και
Έπαρχο Ικαρίας στο κοινό τους έγγραφο που απεστάλλει από το γραφείου του Αντιπεριφερειάρχη Σάμου την 7η/11/2016 (αρ. πρωτ. 57474/5106)
ως απάντηση στην από 2/11/2016 καταγγελία μας »
΄
Κύριε Αντιπεριφερειάρχη και κύριε Έπαρχε, στο με αρ. πρωτ. 57474/5106 έγγραφό σας γράφετε τα εξής:
1) «Οι Περιφέρεις, με απλά λόγια, γνωρίζουν από τις διευθύνσεις εκπαίδευσης τις ανάγκες και με βάση αυτά, που περιοριστικά και αυστηρά, ορίζει η νομοθεσία προχωρούν στις προκηρύξεις διαγωνισμών. Είναι προφανές ότι η τοπική αυτοδιοίκηση δε νομοθετεί, η αρμοδιότητα αυτή ανήκει στην εκάστοτε κυβέρνηση.»
και παρακάτω:
«Με δεδομένο ότι εμείς δε νομοθετούμε, ούτε μπορούμε να αλλάξουμε άμεσα τις επιταγές της νομοθεσίας – και παρά το γεγονός ότι και εμείς ως πολίτες, αλλά και ως λειτουργοί της τοπικής αυτοδιοίκησης παλεύουμε για την ανάδειξη των προβλημάτων που ως ξεχασμένοι από το κράτος νησιώτες βιώνουμε …»
Προφανώς και η τοπική αυτοδιοίκηση δεν νομοθετεί, αλλά, ως διοικητικός μηχανισμός, δουλειά της είναι να εφαρμόζει πιστά τις κυβερνητικές διαταγές όποιες κι αν είναι αυτές, όπως κάνετε κι εσείς, που έχετε επιλέξει να βρίσκεστε στις συγκεκριμένες διοικητικές θέσεις (έστω και εκλεγμένοι, αλλά για τις θέσεις της διοίκησης, άρα είναι δική σας επιλογή) αντιπροσωπεύοντας το κράτος και φροντίζοντας επιμελώς για την πιστή εφαρμογή των πολιτικών των εκάστοτε κυβερνήσεων και νυν της μνημονιακής πολιτικής Κυβέρησης-ΕΕ-ΔΝΤ. Βέβαια ίσως να έχετε κάνει κάποιο αίτημα στους ανωτέρους σας για την επίλυση του θέματος των μεταφορών των μαθητών στην Ικαρία, αλλά όταν δεν λάβατε θετική απάντηση σε αυτό, σταματήσατε εκεί. Ποιο είναι λοιπόν το «λειτούργημα» της τοπικής αυτοδιοίκησης που ασκείτε; Να εφαρμόζετε μόνο τις εντολές Κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ, αδιαφορώντας για τις συνέπειές τους στους κατοίκους των νησιών μας και ιδιαιτέρως στους μικρούς μαθητές της ξεχασμένης από το κράτος ακριτικής Ικαρίας;
2) «Σε ό,τι αφορά τη φετινή σχολική χρονιά με το νόμο 4415/2016 (άρθρο 63) που δημοσιεύτηκε με την έναρξη της σχολικής χρονιάς (6/9/2016) δόθηκε παράταση στις συμβάσεις μεταφοράς, που ίσχυαν μέχρι το τέλος της προηγούμενης χρονιάς και έτσι οι μεταφορές ξεκίνησαν κανονικά με βάση τα δρομολόγια της προηγούμενης σχολικής χρονιάς. Παράλληλα, η ΠΕ Σάμου προκήρυξε διεθνή διαγωνισμό για τις μεταφορές της Ικαρίας ο οποίος είναι σήμερα στη φάση τις αξιολόγησης των προσφορών.»
Μα το θέμα είναι ότι, ούτε και τις προηγούμενες σχολικές χρονιές τηρούνταν οι κανόνες ασφαλείας για τους μεταφερόμενους μαθητές, αφού και πάλι ορισμένοι από αυτούς στοιβάζονταν περισσότεροι από τρεις (3) σε κάθε ταξί (που είναι και ο μέγιστος αριθμός επιβαινόντων, δεδομένου ότι, σύμφωνα με τον ΚΟΚ, η επιβίβαση στη θέση του συνοδηγού επιτρέπεται μόνο σε άτομα ηλικίας μεγαλύτερης των 12 ετών, για λόγους ασφαλείας προφανώς). Κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιά επίσης, η ΠΕ Σάμου άφησε συνειδητά χωρίς μεταφορά κάποιους μαθητές δημοτικού, προτρέποντας (προφορικά φυσικά!) τους γονείς τους να τα επιβιβάζουν σε διερχόμενο μη σχολικό λεωφορείο χωρίς συνοδό, κάτι που, όπως δείχνουν τα γραφόμενά σας, η ΠΕ Σάμου επιδιώκει να συνεχιστεί και φέτος. Ακόμη, με την ανοχή της ΠΕ Σάμου, όλη την περσινή χρονιά υπήρχαν μαθητές που αργούσαν κάθε μέρα να φτάσουν στα σχολεία τους χάνοντας σχεδόν ολόκληρη την πρώτη ώρα, άλλοι κατέφθαναν πολύ νωρίτερα (στις 7:30) κάθε πρωί και άλλοι καθυστερούσαν πολύ να αποχωρήσουν από αυτά, διότι η ΠΕ Σάμου είχε σχεδιάσει με τέτοιο τρόπο τα δρομολόγια, ώστε καθένα από τα οχήματα να χρησιμοποιείται για περισσότερα του ενός δρομολόγια, χωρίς να αποδεικνύεται ούτε από τους χρόνους ούτε από τις χιλιομετρικές αποστάσεις ότι αυτά μπορούν να πραγματοποιηθούν χωρίς να διακινδυνεύεται η ασφαλής και έγκαιρη μεταφορά των μαθητών από και προς τα σχολεία φοίτησης. Η (προφορική) απάντηση της ΠΕ Σάμου σε αυτό ήταν ότι θα μπορούσαν οι εκπαιδευτικοί να κρατάνε λίγο τα παιδιά αλλάζοντας το σχολικό πρόγραμμα έτσι, ώστε να εξυπηρετούνται τα δρομολόγια που φτάνουν νωρίτερα ή/και φεύγουν αργότερα από τα σχολεία, μεταθέτοντας το πρόβλημα στις πλάτες των δασκάλων των παιδιών μας. Άρα, οι μεταφορές των μαθητών δεν ξεκίνησαν καθόλου «κανονικά» όπως λέτε, εκτός αν η κανονικότητα για την ΠΕ Σάμου είναι αυτή που περιγράφουμε παραπάνω.
3) «Το πρόβλημα προέκυψε για μικρό αριθμό μαθητών στα δρομολόγια, όπου η εγγραφή νεών μαθητών ή η λειτουργία νέων τμημάτων αύξησε τις ανάγκες μεταφοράς, που δεν καλύπτονται από τα υφιστάμενα δρομολόγια, αλλά και το γεγονός ότι κάποιοι μεταφορείς δεν αποδέχτηκαν την παράταση της σύμβασής τους και παραιτήθηκαν. Το γεγονός επίσης, ότι φέτος άλλαξε η ώρα λήξης των μαθημάτων στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε συνδυασμό με τη μεγάλη έλλειψη μεταφορικών μέσων στην Ικαρία (ταξί) περιόρισε τη δυνατότητα επέκτασης των υφιστάμενων δρομολογίων και προσωρινής κάλυψης των αναγκών, παρά τη μεγάλη προσπάθεια που έγινε από τις αρμόδιες υπηρεσίες. »
και λίγο παρακάτω:
«…προσπαθήσαμε και προσπαθούμε με όλες μας τις δυνάμεις να εξασφαλίσουμε ομαλές συνθήκες μεταφορές για το σύνολο των μαθητών, εξετάζοντας τις περιπτώσεις των επιπλέον μαθητών μια προς μία στην προσπάθεια να βρεθεί συνδυαστική λύση με επέκταση των υφιστάμενων δρομολογίων, όπου ήταν δυνατόν έως ότου να τελειώσει ο διαγωνισμός για την κάλυψη των νέων δρομολογίων και την υπογραφή των νέων συμβάσεων.»
Καταρχήν και για έναν μόνο μαθητή αν υπάρχει πρόβλημα, εμείς θεωρούμε ότι το πρόβλημα υφίσταται, ή μήπως η ΠΕ Σάμου θεωρεί το πρόβλημα ασήμαντο όταν αφορά μικρό αριθμό μαθητών; Εξάλλου εμείς ποτέ δεν ισχυριστήκαμε ότι στην Ικαρία έχουν πρόβλημα μεταφοράς όλοι οι μαθητές, ή οι περισσότεροι. Πρόβλημα με τη μεταφορά τους αντιμετωπίζουν αρκετοί μαθητές και στο «αρκετοί» δεν βάζουμε κανένα πλαφόν. Για εμάς αρκεί ένας μαθητής να μην μεταφέρεται (είτε καθόλου είτε με τον τρόπο που αρμόζει) για να αναγνωρίσουμε το πρόβλημα. Αλλά κύριοι, το πρόβλημα δεν προέκυψε φέτος. Υπήρχε ήδη από τις προηγούμενες χρονιές είτε διότι η ΠΕ Σάμου ενέκρινε μεταφορές 5 και 6 παιδιών ανά ταξί, είτε διότι σχεδίαζε και ενέκρινε τα δρομολόγια έτσι, ώστε καθένα από τα οχήματα (ταξί) να χρησιμοποιείται για περισσότερα του ενός δρομολόγια, χωρίς να αποδεικνύεται ούτε από τους χρόνους ούτε από τις χιλιομετρικές αποστάσεις ότι αυτά μπορούν να πραγματοποιηθούν χωρίς να διακινδυνεύεται η ασφαλής και έγκαιρη μεταφορά των μαθητών, είτε διότι προωθούσε προφορικά την δήθεν λύση της επιβίβασης μαθητών δημοτικού σε διερχόμενο μη σχολικό λεωφορείο άνευ συνοδού και αφήνοντας έτσι στην ουσία κάποια παιδιά εκτός σχολείου. Απλώς, οι αλλαγές στις οποίες αναφέρεστε είχαν ως άμεση συνέπεια το πρόβλημα να γίνει φέτος εντονότερο.
4) «Η ΚΥΑ 2400/2013 (ΦΕΚ1449/Β14-6-2019 ρυθμίζει τους όρους και τις προϋποθέσεις με τις οποίες γίνεται η μεταφορά μαθητών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Στις Περιφέρειες έχει ανατεθεί να προκηρύσσουν και να εκτελούν διεθνείς διαγωνισμούς με βάση αυτά που η ΚΥΑ ορίζει και με βάση τις συγκεκριμένες ανάγκες μεταφοράς μαθητών, που οι Δ/νσεις Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ζητούν με σχετικά έγγραφά τους – τα οποία πρέπει να αποστέλλονται στις ημερομηνίες που η ΚΥΑ ορίζει.»
και παρακάτω:
«Η Περιφέρεια ενημερώθηκε χρονικά για τις νέες αυτές ανάγκες, όχι με την εγγραφή των επιπλέον παιδιών στις σχολικές μονάδες, αλλά με έγγραφο της Δ/νσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, αρχικά στις 20/09 και της Δευτεροβάθμιας στις 3/10, ενώ ακολούθησε συμπληρωματική αλληλογραφία έως το τέλος του Οκτωβρίου.»
Ως απάντηση σε αυτό αρχίζουμε να αναρωτιόμαστε, μήπως οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σάμου σκοπίμως δεν είχαν στείλει εγκαίρως τα απαραίτητα στοιχεία στην ΠΕ Σάμου, επιδιώκοντας είτε τον αποκλεισμό κάποιων μαθητών από το σχολείο, είτε τη δημιουργία εντάσεων ή μήπως αυτό έγινε από αδιαφορία; Μήπως τέτοιες «παραλήψεις» συμβαίνουν για να έχει βάση η παραπομπή καθενός διαμαρτυρόμενου στα γρανάζια της κρατικής γραφειοκρατίας με στόχο την εξάντλησή και την παραίτησή του; Σε κάθε περίπτωση ουδόλως μας ενδιαφέρουν τυχόν προβλήματα επικοινωνίας μεταξύ της ΠΕ Σάμου και των ΔΙΔΕ και ΔΙΠΕ. Εμείς θέλουμε και απαιτούμε το αυτονόητο: να πηγαίνουν τα παιδιά μας στα σχολεία τους.
Από την άλλη μεριά, αφού όλα, κατά τη γνώμη της ΠΕ Σάμου, κυλούσαν ομαλά την προηγούμενη χρονιά, τότε φέτος θα έπρεπε να αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τη μεταφορά τους μόνο οι νεογραφθέντες μαθητές και εκείνοι, των οποίων οι αυτοκινητιστές που τους μετέφεραν πέρυσι, δεν αποδέχτηκαν φέτος την παράταση της σύμβασής τους και παραιτήθηκαν. Όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι. Οι μαθητές που αντιμετώπιζαν πρόβλημα μεταφοράς την προηγούμενη χρονιά, συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν και φέτος τα ίδια ακριβώς προβλήματα στη μεταφορά τους από και προς τα σχολεία φοίτησης. Άρα τίποτε δεν έχει αλλάξει.
5) «Αμέσως ενεργοποιήθηκε η διαδικασία, που ο νόμος προβλέπει και με επίπονη εργασία του προσωπικού της ΠΕ Σάμου και του Επαρχείου την ερχόμενη εβδομάδα προκηρύσσεται διαγωνισμός με τη διαδικασία της απευθείας διαπραγμάτευσης για την κάλυψη των δρομολογίων που προέκυψαν από τις νέες ανάγκες – τα επισυνάπτουμε- με την ελπίδα ότι θα δοθούν προσφορές από τους μεταφορείς της Ικαρίας για όλα τα δρομολόγια, ώστε να προχωρήσει η υπογραφή συμβάσεων και να αρχίσει η εκτέλεσή τους.»
και λίγο παρακάτω:
«…σε ό,τι αφορά την καταγγελία για τη μη τήρηση από κάποιους μεταφορείς των υποχρεώσεών τους – όπως προκύπτουν από τις συμβάσεις που έχουν υπογράψει – σας διαβεβαιώνουμε ότι οι υπηρεσίες μας θα εξετάσουν αμέσως, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες (τροχαία κτλ) κάθε συγκεκριμένη καταγγελία που θα μας κατατεθεί.»
Παρατηρώντας κανείς τον επισυναπτόμενο πίνακα με τα νέα δρομολόγια για τα οποία προκηρύσσεται διαγωνισμός εύκολα αντιλαμβάνεται ότι υπάρχουν δρομολόγια μεταφοράς μαθητών νηπιαγωγείου ή/και δημοτικού με τέσσερα (4) παιδιά ανά όχημα ανά δρομολόγιο, την ίδια στιγμή που ο ΚΟΚ απαγορεύει την επιβίβαση ατόμου κάτω των 12 ετών στη θέση του συνοδηγού και φυσικά δεν υπάρχουν επιβατικά αυτοκίνητα που να έχουν 4 θέσεις στο πίσω κάθισμα. Επομένως προκηρύσσετε διαγωνισμό γνωρίζοντας ότι είναι παράνομο αυτό που ζητάτε και επομένως μπορεί εύκολα να κριθεί άγονος. Άρα κάνετε αυτόν το διαγωνισμό «για τα μάτια του κόσμου», για να έχετε το άλλοθι ότι κάνατε το καθήκον σας ως «λειτουργοί της τοπικής αυτοδιοίκησης» που παλεύετε «για την ανάδειξη των προβλημάτων που ως ξεχασμένοι από το κράτος νησιώτες βιώνουμε». Από την άλλη μεριά, αν δοθούν προσφορές από αυτοκινητιστές τότε διαβλέπετε την ύπαρξη τριών ενδεχομένων: να μετακυλήσετε την ευθύνη στους αυτοκινητιστές λέγοντας (όπως ήδη κάνετε) ότι οι μεταφορείς παρανομούν και να μας προτρέπετε να τους καταγγείλουμε σε εσάς που τους βάζετε να παρανομήσουν (!!!), ή να θεωρείτε ότι το πρόβλημα έχει λυθεί λέγοντας (όπως ήδη κάνετε) ότι δεν υπάρχει πρόβλημα μεταφοράς, αφού η ΠΕ Σάμου στέλνει όχημα αλλά οι γονείς αρνούνται να βάλουν μέσα τα παιδιά τους (στοιβαγμένα παρανόμως) ή να μετακυλήσετε την ευθύνη στους γονείς λέγοντας ότι εσείς ουδεμία ευθύνη έχετε αφού οι ίδιοι οι γονείς δέχονται να βάζουν τα παιδιά τους σε αυτά τα οχήματα. Πραγματικά, το «Θέατρο του παραλόγου» ίσως είχε πολλά να μάθει από την ΠΕ Σάμου.
6) «Δεν είναι λοιπόν, αλήθεια ότι επιδείξαμε ανάλγητη συμπεριφορά, όπως αναφέρετε στην καταγγελία.»
Πράγματι, δεν επιδείξατε ανάλγητη συμπεριφορά … μόνο. Η συμπεριφορά σας ήταν και δυστυχώς συνεχίζει να είναι υποκριτική.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ:
1) ΑΣΦΑΛΗ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΗ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ, ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ «ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ» ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.
2) ΑΡΣΗ ΤΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ, ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΚΑΡΙΑ, ΔΕΔΟΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΓΕΩΜΟΡΦΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΙΣΤΙΚΗΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ (ΟΡΕΙΝΟ ΑΝΑΓΛΥΦΟ, ΟΙΚΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ, ΜΗ ΑΣΤΙΚΗ ΔΟΜΗΣΗ, ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ, ΔΥΣΒΑΤΟΙ ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ), ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΠΟΚΛΕΙΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ.
3) ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΟΥΣ, ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΙΣΜΟΥΣ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ, ΛΟΓΩ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΡΟΜΟ.
4) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ Κ.Υ.Α. 24001 (ΦΕΚ 1449/14-06-2013) ΚΑΙ ΙΔΡΥΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΜΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΟΥΣ.
Αναμένουμε τις ενέργειές σας στην κατεύθυνση της επίλυσης των παραπάνω θεμάτων
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων Νηπιαγωγείου Ευδήλου Ικαρίας
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου Ευδήλου Ικαρίας
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 2ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Κηρύκου Ικαρίας
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 1ου Δημοτικού Σχολείου & Νηπιαγωγείου Ραχών Ικαρίας
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 2ου Δημοτικού Σχολείου & Νηπιαγωγείου Ραχών Ικαρίας