Οι online αγορές έχουν πλέον ενταχθεί πλήρως στην καθημερινότητά μας, με τους περισσότερους να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για την προμήθεια προϊόντων για το σπίτι και την προσωπική φροντίδα. Τα τελευταία χρόνια και ειδικά με την εμφάνιση της πανδημίας, αντιληφθήκαμε όλοι τη χρησιμότητα του διαδικτύου, καθώς η επίσκεψη σε φυσικά καταστήματα δεν ήταν πάντα δυνατή για λόγους υγείας. Αναγκαστήκαμε να κάνουμε παραγγελίες από το σπίτι, διασφαλίζοντας την ασφάλειά μας.
Αυτό το μοντέλο αγορών συνεχίζει μέχρι και σήμερα, με πολλούς να παραγγέλνουν καθημερινά είδη πρώτης ανάγκης μέσω διαδικτύου. Για γονείς που έχουν περιορισμένο χρόνο, τα online σούπερ μάρκετ αποτελούν πραγματική λύση, προσφέροντας τη δυνατότητα να βρουν όλα όσα θα αγόραζαν σε ένα φυσικό κατάστημα, εύκολα και γρήγορα.
Η ποικιλία των διαθέσιμων προϊόντων στο διαδίκτυο είναι πλέον τεράστια – από ξηρά τρόφιμα και οικιακά είδη μέχρι φρέσκα προϊόντα όπως κρέας, γαλακτοκομικά, ψάρια, φρούτα και λαχανικά. Και όλα αυτά μπορούν να φτάσουν στο σπίτι σας, χωρίς ανησυχία για την ποιότητα ή τον τρόπο μεταφοράς.
Σήμερα, τα online σούπερ μάρκετ έχουν εξελιχθεί σημαντικά, προσφέροντας πολλές επιπλέον υπηρεσίες. Μπορείτε, για παράδειγμα, να δημιουργήσετε μια λίστα προϊόντων που επαναλαμβάνεται κάθε εβδομάδα, χωρίς να χρειάζεται να επαναλαμβάνετε την αναζήτηση στο e-shop.
Επιπλέον, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε την ημέρα και την ώρα παράδοσης, είτε στο σπίτι είτε στο γραφείο σας. Αυτή η ευελιξία είναι ιδανική ακόμη και όταν βρίσκεστε σε ταξίδι και θέλετε να φροντίσετε ώστε να υπάρχουν βασικά προϊόντα στο χώρο σας. Αν δεν γνωρίζετε το πλησιέστερο κατάστημα, μπορείτε μέσω του κινητού σας και της λειτουργίας GPS να εντοπίσετε το κοντινότερο διαθέσιμο e-shop.
Μπορείτε ακόμα, ενώ περπατάτε στον δρόμο, να κάνετε φωνητική αναζήτηση μέσα από την υπηρεσία voice search, επιλέγοντας εύκολα και γρήγορα τα προϊόντα που επιθυμείτε, από την αγαπημένη σας σελίδα σούπερ μάρκετ.
Ένα επιπλέον πλεονέκτημα των online αγορών είναι η δυνατότητα σύγκρισης τιμών, κάτι που δεν είναι εύκολο σε ένα φυσικό κατάστημα, όπου ο χρόνος είναι περιορισμένος και ο χώρος συχνά πολυσύχναστος.
Μέσα από μια ιστοσελίδα, μπορείτε να βλέπετε το σύνολο των προϊόντων που έχετε επιλέξει, μαζί με το συνολικό κόστος. Για παράδειγμα, αν θέλετε να αγοράσετε πάνες για το παιδί σας, όπως οι Pampers Premium Care 5 ή οι Pampers Premium Care 3, μπορείτε να διαβάσετε τα χαρακτηριστικά τους, να συγκρίνετε τις τιμές και να επιλέξετε εκείνες που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες σας, χωρίς πίεση χρόνου.
Με αυτόν τον τρόπο, έχετε τη δυνατότητα να διαμορφώσετε το καλάθι σας σύμφωνα με τον προϋπολογισμό σας. Μπορείτε να προσθέτετε και να αφαιρείτε προϊόντα ανάλογα με τις ανάγκες σας και ακόμα και στο τελευταίο βήμα πριν την πληρωμή, να αλλάξετε τις επιλογές σας χωρίς κανένα πρόβλημα.
Αυτό είναι κάτι που δύσκολα θα μπορούσε να γίνει σε ένα φυσικό σούπερ μάρκετ, όπου συνήθως θα έπρεπε να περιμένετε στην ουρά για το ταμείο και αν αλλάζατε γνώμη για κάποιο προϊόν, δεν θα ήταν εύκολο να το επιστρέψετε πίσω στο ράφι.