Την ώρα που το υπουργείο Τουρισμού δαπανά τεράστια κονδύλια για την τουριστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό, το μονοπώλιο του νέου «εθνικού» αερομεταφορέα, όπως διαμορφώθηκε από την εξαγορά της Ολυμπιακής από την AEGEAN, μόνο υπέρ των επιβατών δε λειτουργεί. Κι αυτό ήταν ένας προβληματισμός που είχε τεθεί εξαρχής, παρά τα όσα δήλωνε περιχαρής, ο τότε υπουργός Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης, όταν παρέδιδε την Ολυμπιακή Αεροπορία στον Όμιλο MIG, αλλά και τα όσα υποστήριζαν οι αντικαταστάτες του.
Σύμφωνα με καταγγελίες επιβατών, το ελλιπές προσωπικό εδάφους της AEGEAN, εν μέσω θέρους μάλιστα, εξαιτίας των περικοπών θέσεων εργασίας και μείωσης του εργατικού κόστους, οδηγεί τους επιβάτες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης με την ταυτόχρονη οικονομική επιβάρυνσή τους. Παράλληλα, ενώ καταβάλλεται μια έντονη προσπάθεια από τα συναρμόδια υπουργεία να πείσουν τουριστικούς πράκτορες και επιβάτες για τη «σύγχρονη» εικόνα του Διεθνές Αερολιμένα Αθηνών, το «Ελ. Βενιζέλος» εκτός από τα ακριβότερα αεροδρόμια του κόσμου, συνεχίζει να δίνει την εικόνα τριτοκοσμικού αεροδρομίου.
Τη θλιβερή αυτή εικόνα επιβεβαιώνει πλήρως και το γεγονός ότι 22 επιβάτες δεν επιβιβάστηκαν ποτέ το πρωί της Κυριακής στην πτήση 880 της AEGEAN για Βιέννη, με την εταιρεία σε ρόλο Πόντιου Πιλάτου και τους επιβάτες να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη και πληρώνουν «penaltyfees» πολλών δεκάδων ευρώ, προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα να πετάξουν με μια επόμενη πτήση της εταιρείας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι 18 από αυτούς δεν επιβιβάστηκαν στο αεροπλάνο εξαιτίας της καθυστέρησης της πτήσης της ίδιας εταιρείας από Μύκονο, ενώ οι υπόλοιποι ήταν υποχρεωμένοι να περιμένουν σε ατέλειωτες ουρές για τουλάχιστον μία ώρα στον γκισέ παράδοσης αποσκευών τηςAEGEAN, εξαιτίας της έλλειψης προσωπικού και της αδυναμίας των εργαζόμενων να εξυπηρετήσουν τον μεγάλο όγκο επιβατών.
Όπως καταγγέλλουν επιβάτες της πτήσης 880, περίμεναν περισσότερο από μία ώρα προκειμένου οι υπάλληλοι της AEGEAN να παραλάβουν τις αποσκευές τους, ενώ όταν έφτασαν στην πύλη εξόδου, οι υπάλληλοι της ίδιας εταιρείας τούς ενημέρωσαν ότι η πτήση έχει κλείσει και ότι η εταιρεία δεν είναι υποχρεωμένη να καλέσει λεωφορείο για τη μεταφορά τους στο αεροπλάνο, παρά το γεγονός ότι οι αποσκευές τους ήταν ήδη στο αεροσκάφος.
Η έκπληξη και η ταλαιπωρία των επιβατών, μεταξύ των οποίων βρίσκονταν και μικρά παιδιά, δεν τέλειωσε εκεί, αφού όταν ζήτησαν τον υπεύθυνο της εταιρίας για να διαμαρτυρηθούν, ο υπάλληλος της AEGEAN τους ενημέρωσε ότι ο υπεύθυνος βρισκόταν σε άδεια, ενώ τους υποχρέωσε να πληρώσουν πρόστιμο 60 ευρώ, προκειμένου να επιβιβαστούν στην επόμενη πτήση της εταιρείας για Βιέννη, απειλώντας τους μάλιστα πως αν δεν πλήρωναν αυτό το ποσό, θα υποχρεώνονταν να καταβάλλουν ολόκληρο το αντίτιμο του εισιτηρίου!