86
Ως γνωστόν η αναφορά των Δημοσιογράφων του τεχνικοοικονομικού τύπου της Ελλάδος στη δραστηριότητα των Μηχανικών δεν είναι νέα.
Η Εφημερίδα “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” (όπως και άλλες) διατηρούσε στήλη δια της οποίας δημοσίευε πάντα αναφορές δια αυτούς,
καθιστώσα το Κοινό συμμέτοχον εις την δραστηριότητα αυτήν ώστε να βλέπει την ανά την Ελλάδα συντελουμένη πρόοδο και ανασυγκρότηση. Ανατρέχοντας στις στήλες αυτές βρίσκει κανείς ανάμεσα σε άλλες, μία κατακύρωση εργοληψίας για τεχνικά έργα τα οποία κατασκευάσθηκαν το 1967 στον Λιμένα Ικαρίας. Η κατακύρωση αυτή δημοσιεύθηκε στο φύλλο 6.850 (Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 1967) της Στήλης “Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ” στην Εφημερίδα “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” την οποίαν επεμελείτο ο Ανδρέας Αλεξανδρόπουλος, Η κατακύρωση αυτή αναφέρεται στα Έργα κατασκευής του Προσηνέμου Μώλου Λιμένος Αγίου Κηρύκου Ικαρίας, συνολικού προϋπολογισμού 12.400.000 δρχ., η οποία κατόπιν διαγωνισμού κατεκυρώθη στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΙΩΑΝΝΟΥ ΜΑΚΡΥΔΑΚΗ. Ο Ιωάννης Μακρυδάκης ήταν Πολιτικός Μηχανικός Ε.Μ.Π., εισαχθείς Στη Σχολή Πολιτικών Μηχανικών το 1936 και αποφοιτήσας αυτής το 1941. Διετέλεσε Μηχανικός Κατασκευής στην Ανώνυμη Τεχνική Εταιρεία “ΡΟΜΒΟΣ” επιβλέψας τα υπ’ αυτής κατασκευαζόμενα Έργα (Λιμενικά Φαλήρου, Αεροσταθμός Ελληνικού και λοιπά) μέχρι της πτωχεύσεως της Εταιρείας οπότε συνέστησε δικό του Τεχνικό Γραφείο Μελετών και Κατασκευών Δημοσίων Έργων.