12
Η Επιτροπή Ενστάσεων του υπουργείου δεν έχει απαντήσει ακόμη στα αιτήματα των ακτοπλοϊκών εταιρειών που απορρίφθηκαν για τυπικούς λόγους στο διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές στις 24 Οκτωβρίου 2012.
Προκειμένου να μην μείνουν χωρίς θαλάσσια συγκοινωνία τα Δωδεκάνησα και η Ικαρία με τη Σάμο το υπουργείο στην ουσία έδωσε σε δύο εταιρείες με απευθείας ανάθεση το δικαίωμα να εκτελούν τα δρομολόγια έως ότου ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός.
Το πλοίο «Διαγόρας» της Blue Star Ferries θα εκτελεί τα δρομολόγια Πειραιάς – Κάλυμνος – Κως – Νίσυρος – Ρόδος – Καστελόριζο, Πειραιάς – Πάτμος – Λειψοί – Λέρος – Κάλυμνος – Κως – Σύμη – Ρόδος και Πειραιάς – Αστυπάλαια – Κάλυμνος – Κως – Νίσυρος – Τήλος – Ρόδος.
Το πλοίο «Μυτιλήνη» της C-Link Ferries, θυγατρικής της NEL θα εκτελεί το δρομολόγιο στη γραμμή Σύρος – Εύδηλος – Άγ. Κήρυκος – Φούρνοι – Καρλόβασι – Βαθύ.
protothema.gr