Στη μία το μεσημέρι εξέπνευσε η διορία των Ναυτιλιακών Εταιριών για να εκδηλώσουν ενδιαφέρον, στο διαγωνισμό που είχε προκηρύξει το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου και το οποίο αφορούσε τα δρομολόγια της άγονης γραμμής για το 1ο σενάριο, όπως αυτό είχε παρουσιαστεί μετά την συνεδρίαση του ΣΑΣ την προηγούμενη Παρασκευή.
Υπενθυμίζεται ότι το 1ο σενάριο περιελάμβανε ένα δρομολόγιο την εβδομάδα στη γραμμή Πειραιά – Χίο – Μυτιλήνη- Λήμνος- Καβάλα, με επιδοτούμενο από το υπουργείο το κομμάτι Μυτιλήνη – Λήμνος – Καβάλα και ένα δρομολόγιο στη γραμμή Πειραιά – Βαθύ Σάμου- Χίος- Μυτιλήνη- Λήμνος- Καβάλα και επιστροφή με επιδοτούμενο το κομμάτι από Βαθύ Σάμου μέχρι Καβάλα.
Παρά τις φήμες λοιπόν που ανέφεραν αυτή την πρόταση ως βασική επιλογή, απ’ ότι φάνηκε στην πράξη, δεν πίστευαν το ίδιο και οι Ναυτιλιακές, αφού δεν υπήρξε κανένα ενδιαφέρον τελικά.
Έτσι, το Υπουργείο Ναυτιλίας αναμένει το ενδιαφέρον που θα εκδηλωθεί για το 2ο σενάριο, για το οποία οι ακτοπλοϊκές εταιρείες έχουν προθεσμία μέχρι αύριο Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου στη 1 το μεσημέρι.
Θυμίζουμε ότι το 2ο σενάριο αφορά σε δύο επίσης δρομολόγια την εβδομάδα στη γραμμή Καβάλα- Λήμνος- Μυτιλήνη – Χίο – Βαθύ Σάμου- Πειραιά.
Έγκυρες πηγές του Fm 100, αναφέρουν πως η HSW, θα καταθέσει τις επόμενες ώρες την πρόταση της για το πλοίο «Νήσος Μύκονος» και για το 2ο σενάριο.
Τέλος, οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως στον διεθνή διαγωνισμό που αναμένεται το πολύ σε 3 μήνες από σήμερα, οι προϋποθέσεις θα αφορούν 3 δρομολόγια της άγονης γραμμής για τους καλοκαιρινούς μήνες, με το πιο αισιόδοξο σενάριο να κάνει λόγο ακόμη και για 4 δρομολόγια… χρημάτων επιτρέποντος!!!
Πηγή: http://www.e-nautilia.gr