4
Μέχρι τον ερχόμενο Νοέμβριο αναμένεται η ολοκλήρωση της παραχώρησης 14 περιφερειακών αεροδρομίων στο ΤΑΙΠΕΔ.
Οι υποψήφιοι επενδυτές θα πρέπει να καταθέσουν ως τις 30 Σεπτεμβρίου τις δεσμευτικές προσφορές τους και σύμφωνα με στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ στον διαγωνισμό συμμετέχουν ισχυρά επενδυτικά σχήματα, τα οποία πληρούν όλα τα τεχνικά, νομικά και οικονομικά προαπαιτούμενα, σύμφωνα με το «Βήμα».
Σύμφωνα με το δημοσίευμα ο διαγωνισμός έχει καθυστερήσει εξαιτίας των αιτημάτων των υποψηφίων για παράταση, οι οποίοι ζητούσαν περισσότερο χρόνο για την υποβολή των προσφορών τους.
Σε δύο ομάδες θα παραχωρηθούν τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια σε ιδιώτες και για μια χρονική διάρκεια 40 συν 10 ετών.
Η πρώτη ομάδα αποτελείται από τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Χανίων, Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλονιάς, Ακτίου και Καβάλας, με option για την Αλεξανδρούπολη, τον Άραξο, την Καλαμάτα και τη Νέα Αγχίαλο.
Η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει τους αερολιμένες Ρόδου, Κω, Σκιάθου, Μυκόνου, Σαντορίνης, Σάμου και Μυτιλήνης, με option και τους αερολιμένες Χίου, Καρπάθου, Νέας Αγχιάλου και Λήμνου.
Από την διαδικασία εξαιρείται το αεροδρόμιο Νίκος Καζαντζάκης» του Ηρακλείου, το οποίο θα αξιοποιηθεί στο πλαίσιο της σύμβασης παραχώρησης για την ανάπτυξη του νέου διεθνούς αερολιμένα στο Καστέλι.
Στη διαδικασία συμμετέχουν η γαλλική Aeroport De La Cote d΄Azur, η κοινοπραξία J&P Αβαξ – Zurich Airport, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η κοινοπραξία Fraport – όμιλος Κοπελούζου, η σύμπραξη Vinci – ΕΛΛΑΚΤΩΡ, η κοινοπραξία Corporacion America – ΜΕΤΚΑ και ο όμιλος Advent.
Πηγή: http://www.defencenet.gr