Του Γιώργου Κράλογλου
“Ατμομηχανή” λες τον κλάδο που ενισχύεις, στρατηγικά, να σύρει την οικονομία σου. Όταν τον κλάδο τον έχεις για άρμεγμα… τον αποκαλείς “αγελάδα”.
Μόνο γλυκόλογα θα ακούσουμε για τον τουρισμό στη ΔΕΘ. Γλυκόλογα, γλειψίματα και χάδια από τον Αλέξη Τσίπρα.
Τι ατμομηχανή της οικονομίας… θα γίνει ο τουρισμός. Τι πνεύμονας για την ανάκαμψη και τη δίκαιη αριστερή ανάπτυξη… Τι ταξίματα για παγώματα σε ΦΠΑ και το κράτος δίπλα στην τουριστική βιομηχανία με όλες του τις δυνάμεις… (ποιες δυνάμεις εννοούν… πότε δεν καταλάβαμε).
Γιατί όλα αυτά; Γιατί ο “στάβλος” του κράτους-κύκλωπα που ζει από το αίμα επιχειρήσεων, επαγγελματιών και το βιός των μισθωτών και επαγγελματιών φορολογουμένων δεν έχει “αγελάδα” να αρμέξει.
Και το κράτος – τέρας θα παραμείνει στην κατάσταση που το βρήκαν και οι αριστεροί του ΣΥΡΙΖΑ. Οι οποίοι φρόντισαν μόνο να το μεγαλώσουν. Να το κομματικοποιήσουν ακόμη περισσότερο.
Βγαίνουμε από τα μνημόνια με υποχρεωτικά πλεονάσματα 3,5% και 2% ως το 2060. Πως θα προκύψουν; Από τη δική μας τσέπη. Από τις κατασχέσεις των σπιτιών. Από το μπλοκάρισμα μισθών και συντάξεων.
Για συρρίκνωση του κράτους ούτε λόγος… Αντίθετα μεγαλώνει όσο μπορεί. Και στο κέντρο και την Περιφέρεια. Εκεί (στην Περιφέρεια) να δεις τσιμπούσια… και σπατάλες.
Ξάφνου όμως…, στα χέρια του ΣΥΡΙΖΑ, ανακαλύφθηκε η νέα “αγελάδα”. Το όνομα αυτής… Τουρισμός. Χαϊδευτικό… “ατμομηχανή”. Η νέα ατμομηχανή της οικονομίας με 32.000.000 τουρίστες το 2018.
Είναι όμως καλό και για τη βιομηχανία Τουρισμού, να μην ξεχνά (τώρα στο “μπουμ” της) πως οι πολιτικοί (όλοι οι πολιτικοί και όλα τα κόμματα) δεν την βλέπουν (όπως λένε) “ατμομηχανή της οικονομίας…”.
Ως “αγελάδα για άρμεγμα” την κορτάρει… το πολιτικό σύστημα. Και αν, η αγελάδα-Τουρισμός, δεν τους κάτσει να την… αρμέξουν, θα την φάει η μαύρη προπαγάνδα και η χυδαιότητα. Η ίδια που έφαγε και την προηγούμενη ατμομηχανή…
Τη βιομηχανία της (κάποτε βιομηχανικής) Ελλάδας των δύο 10ετιών, (από το 1955 μέχρι το 1975) και του μεγαλύτερου εργοδότη της οικονομίας αφού απασχολούσε μέχρι και 1.100.000 εργαζόμενους, πριν ξεκινήσει η κατάρρευση με προγραμματισμένες (και πολιτικά) κρατικοποιήσεις.
Ας μην ξεχνάει λοιπόν, ο σημερινός Τουρισμός, ότι ατμομηχανές… της οικονομίας βλέπαμε στη βιομηχανία και μετά το 1985. Τότε που η φορομπηχτική και η ανύπαρκτη αναπτυξιακή πολιτική έκαιγε τα σπαρτά… στη μεταποίηση.
Τότε που ξεκινούσε το φαινόμενο της επιχειρηματικής μετανάστευσης για να εξελιχθεί σε σημερινή καθημερινότητα.
Και ας συμβαίνει, στα φιλολογικά μνημόσυνα… των γενικών συνελεύσεων των βιομηχανικών Οργανώσεων να αυτοϊκανοποιούμαστε… μνημονεύοντας τη βιομηχανία ως ατμομηχανή… μπροστά στο νεκρό τοπίο της αποβιομηχάνισης και της απουσίας της Ελλάδας από τον βιομηχανικό χάρτη της Ε.Ε.
Ποιες ήταν οι αιτίες, διερωτώνται πολλοί στα μνημόσυνα αναμνήσεων της βιομηχανικής Ελλάδας;
Πολλές, πάρα πολλές, απαντά η αριστερή και η τριτοκοσμική σοσιαλιστική προπαγάνδα όλων των ελληνικών κομμάτων. Χρησιμοποιώντας και τον Κωνσταντίνο Καραμανλή του 1975, που, πράγματι, θεωρούσε άχρηστους τους Έλληνες βιομηχάνους τους οποίους και έσπρωξε (όπως έλεγε το 1980) να κολυμπήσουν στα βαθιά…
Από εκεί και πέρα, εξηγήσεις με μοχθηρία. Οι βιομήχανοι έφαγαν τα λεφτά του σχεδίου Μάρσαλ (και ας γνωρίζουν πως το μερίδιο της βιομηχανίας δεν ξεπέρασε το 20-25%) και έστησαν βιομηχανίες με γυάλινα πόδια…
Οι βιομήχανοι έφαγαν τα λεφτά των Τραπεζών και στόμωσαν… τις Τράπεζες της Ελβετίας προδίδοντας την ελληνική οικονομία από αδιαφορία…
Οι Έλληνες βιομήχανοι κατέρρευσαν νομοτελειακά γιατί δεν ήταν ικανοί να τα βγάλουν πέρα στην ΕΟΚ, στην παγκοσμιοποίηση και στον ανταγωνισμό που άλλαξε κανόνες, στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Σχόλια στις ερμηνείες αυτές (με περιτύλιγμα από προπαγάνδα) υπάρχουν πολλά. Και από τη μία και από την άλλη πλευρά.
Ζητούμενο όμως, στο σημερινό μας σημείωμα, δεν είναι ούτε η συνηγορία ούτε και το ανάθεμα στην πρώην βιομηχανική Ελλάδα.
Είναι, να αντιληφθεί και η βιομηχανία του Τουρισμού ότι το πολιτικό μας σύστημα “ασπίδα του κράτους τέρατος” μπορεί να αποκαλεί τον Τουρισμό ατμομηχανή, αλλά τον βλέπει σαν αγελάδα… Και δεν θα ιδρώσει, αν η φορολογική και εισφοροδοτική “μέγγενη” μετατρέψει το “μπουμ” σε “μπαμ” και τον διαλύσει. Η προπαγάνδα θα βγάλει απατεώνες τους επιχειρηματίες του Τουρισμού. Και το υπουργείο Τουρισμού θα καταργηθεί. Όπως έγινε το 1982. Καταργήθηκε το υπουργείο Βιομηχανίας γιατί, το πολιτικό σύστημα, έκρινε πως η χώρα δεν την είχε ανάγκη την βιομηχανία.
Αναδημοσίευση από : http://www.capital.gr