Table of Contents
Την αρχή της νέας τουριστικής περιόδου για τον ελληνικό τουρισμό σηματοδοτεί η κορυφαία Διεθνής Έκθεση Τουρισμού World Travel Market που πραγματοποιείται κάθε χρόνο το Νοέμβριο στο Λονδίνο με τη συμμετοχή περισσοτέρων από 50.000 επαγγελματιών της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς.
H δυναμική της ζήτησης που κατέγραψαν φέτος οι ελληνικοί προορισμοί θα συνεχιστεί και το 2018, όπως δείχνουν τα πρώτα μηνύματα από τη World Travel Market. Οι εκτιμήσεις των επαγγελματιών του κλάδου είναι ενθαρρυντικές και όπως όλα δείχνουν οι πωλήσεις τουριστικών πακέτων από τους tour operators του εξωτερικού θα διατηρήσουν την παρούσα ανοδική τους πορεία και οι αφίξεις ξένων τουριστών θα ξεπεράσουν την ερχόμενη χρονιά τα 32,5 εκατομμύρια επισκέπτες!
Σημαντικός παράγοντας για αυτήν την εξέλιξη αποτελεί η διεύρυνση των ταξιδιωτικών προγραμμάτων των μεγάλων τουριστικών οργανισμών, με την προσθήκη περισσότερων διαθέσιμων κλινών σε περισσότερους προορισμούς, όσο και η αύξηση των αεροπορικών συνδέσεων από βασικές αγορές της Ευρώπης (κυρίως από Γερμανία, Αυστρία, Μεγάλη Βρετανία και σκανδιναβικές χώρες).
Στο σύνολό τους οι κορυφαίοι tour operators (TUI, Thomas Cook, Alltours κ.ά) έχουν ανακοινώσει πως θα ενισχύσουν τις προσφορές τους για την Ελλάδα και τις συνεργασίες τους με εγχώρια ξενοδοχεία.
Οι προοπτικές για τη συνέχιση των ρεκόρ όσον αφορά την επισκεψιμότητα είναι ευοίωνες, παρά τον έντονο ανταγωνισμό από τις υπόλοιπες χώρες της Μεσογείου. Μάλιστα, στο Υπουργείο Τουρισμού εκτιμούν η τουριστική ανάκαμψη σε Τουρκία και Αίγυπτο θα συμπαρασύρει ακόμη ψηλότερες τις αφίξεις ξένων επισκεπτών, αφού θα ενισχυθεί συνολικά η περιοχή του East Med.
Η ελληνική παρουσία στην World Travel Market ήταν πιο επιτυχημένη από κάθε άλλη φορά, με την Ελλάδα να αναδεικνύεται σε best-seller προορισμό του 2018 για την Ευρώπη! Ο ΕΟΤ συμμετείχε για ακόμη μία χρονιά σύσσωμος παρουσία της Υπουργού Τουρισμού, Έλενας Κουντουρά, στοχεύοντας στην προώθηση της Ελλάδας ως προορισμό 365 ημέρες τον χρόνο.
Ο κόσμος και οι Β2Β συναντήσεις στο περίπτερο του ΕΟΤ ήταν πολύς και οι διοργανωτές της WTM έδωσαν για αυτό το λόγο το Βραβείο “Best Stand for Doing Business”, αφού οι διμερείς συμφωνίες που κλείστηκαν άφησαν άπαντες ευχαριστημένους.
Ενώ, η εύστοχη επιλογή της δημοφιλούς στη Βρετανία ηθοποιού Joanna Lumley και η εκρηκτική εμφάνισή της στην press conference της Ελλάδας, έκανε την Ελλάδα “talk of the town” στον χώρο της έκθεσης. Ενώ, οι ηγετικές εμφανίσεις της Υπουργού Τουρισμού στο Ministers’ Summit του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών, πλάι στο Γενικό Γραμματέα του Οργανισμού, Τάλεμπ Ριφάι, και ζωντανά στο μεγαλύτερο ειδησεογραφικό δίκτυο του πλανήτη, στο CNN, στη δημοφιλή εκπομπή του Richard Quest, “σήκωσαν” ακόμη μεγαλύτερο θόρυβο γύρω από το brand name Ελλάδα, διευκολύνοντας τη σύναψη επιτυχέστερων συμφωνιών.
Η Έλενα Κουντουρά στο παρακάτω βίντεο, στο πλαίσιο της επίσκεψής της στην World Travel Market , κάνει τον απολογισμό για το 2017, δίνει την εκτίμησή της για το 2018 και περιγράφει τα αποτελέσματα των συναντήσεών της με τους Βρετανούς τουριστικούς πράκτορες.
https://www.facebook.com/livemediagr/videos/1549667051778725/
Αναδημοσίευση από : https://tourismarket.gr