Table of Contents
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Άγιος Κήρυκος 10/7/2017 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Αρ. Πρωτ: 4.938
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ
Γραφείο Προέδρου Δ.Σ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ΠΡΟΣ : Α) Δήμαρχο Ικαρίας κ. Σταμούλο Στέλιο
Β) κ.κ. Δημοτικούς Συμβούλους Δήμου Ικαρίας
- ΤΕΣΚΟ ΣΠΥΡΟ 13. ΣΤΑΥΡΙΝΑΔΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ
- ΚΟΥΝΤΟΥΠΗ ΣΤΕΛΙΟ 14. ΞΗΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
- ΚΟΧΙΛΑ ΣΩΤΗΡΗ 15. ΚΑΛΑΜΠΟΓΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟ
- ΚΑΡΙΜΑΛΗ –ΛΑΡΔΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 16. ΜΠΙΝΙΚΟΥ ΜΑΡΙΑ
- ΛΑΡΔΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 17. ΚΑΛΑΜΑΡΑ ΝΙΚΟΛΑΟ.
- ΚΑΛΟΓΕΡΗ ΓΙΩΡΓΟ 18. ΚΑΡΟΥΤΣΟ ΑΝΔΡΕΑ
- ΚΑΡΟΥΤΣΟ ΦΑΝΟΥΡΙΟ 19. ΣΤΑΜΟΥΛΗ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟ
- ΜΑΖΑΡΗ ΜΙΧΑΛΗ 20. ΓΑΓΛΙΑ ΗΛΙΑ
- ΜΟΥΡΣΕΛΑ ΕΥΑΓΓΕΛΟ
- ΡΟΥΣΟ ΗΛΙΑ
- ΤΣΑΝΤΕ ΣΤΕΦΑΝΟ
- ΚΑΖΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ
Γ) κ.κ Προέδρους Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων
& εκπροσώπους Τοπικών Κοινοτήτων
- ΜΠΟΥΖΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ
- ΚΑΡΟΥΤΣΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
- ΜΑΥΡΟΓΕΩΡΓΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
- ΕΥΣΤΡΑΤΟΥΔΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
- ΚΟΤΣΟΡΝΙΘΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
- ΠΟΛΥΖΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
- ΤΣΕΠΕΡΚΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ
- ΚΑΦΟΥΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
- ΣΤΑΜΟΥΛΟΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ
- ΚΑΡΝΑΒΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
- ΤΣΟΥΝΟΣ ΙΩΑΚΕΙΜ
- ΖΑΟΥΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΘΕΜΑ: «Πρόσκληση σύγκλησης 11ου Δημοτικού Συμβουλίου » (άρθρο 67 Ν.3852/2010)
Καλείστε να προσέλθετε στη δημόσια έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που θα διεξαχθεί στην αίθουσα συνεδριάσεων του Παλιού Δημαρχείου Αγιου Κηρύκου στις 11 Ιουλίου 2017 ημέρα Τριτη και ώρα 20:00 με μοναδικό θέμα :
- Παραμονή προσωπικού σε ανταποδοτικές υπηρεσίες του Δήμου μας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 24 του Ν. 4479/2017.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΜΑΥΡΟΓΕΩΡΓΗ ΕΙΡΗΝΗ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ
Προς: Την κ. Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου
Θέμα: Παραμονή προσωπικού σε ανταποδοτικές υπηρεσίες του Δήμου μας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 24 του Ν. 4479/2017.
Κυρία Πρόεδρε έχοντας υπ’ όψη:
- Τις διατάξεις του άρθρου 24 του Ν. 4479/2017 (ΦΕΚ 94/Α΄/29-6-2017) όπου αναφέρει μεταξύ άλλων ότι « Μέχρι την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων διοριστέων είτε στις νέες οργανικές θέσεις που συνιστώνται είτε σε ήδη υφιστάμενες κενές οργανικές θέσεις σε ανταποδοτικές υπηρεσίες καθαριότητας κατηγοριών ΥΕ και ΔΕ και, σε κάθε περίπτωση, όχι πέραν της 31.3.2018, οι οικείοι Ο.Τ.Α. ή νομικά πρόσωπα αυτών δύνανται, με αιτιολογημένη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, να απασχολούν στις αντίστοιχες θέσεις όσους παρείχαν τις υπηρεσίες αυτές, μέχρι τις 7.6.2017, εφόσον:
α. Συντρέχει εξαιρετικός λόγος δημόσιας υγείας, που επιβάλλει την κατεπείγουσα και αδιάλειπτη μέχρι την πλήρωση των οργανικών θέσεων του προηγούμενου εδαφίου, κάλυψη αντίστοιχων οργανικών αναγκών, οι οποίες δεν είναι εποχικού ή πρόσκαιρου χαρακτήρα.
β. Έχει ληφθεί απόφαση σύστασης νέων οργανικών θέσεων σε ανταποδοτικές υπηρεσίες καθαριότητας ή έχει υποβληθεί αίτημα κάλυψης υφιστάμενων ήδη οργανικών θέσεων στις υπηρεσίες αυτές.
Η παροχή υπηρεσιών σύμφωνα με τις ανωτέρω εξαιρετικές προϋποθέσεις δεν εμπίπτει στους περιορισμούς των άρθρων 5 και 6 του π.δ. 164/2004 (A’134), δεν μεταβάλλει το χαρακτήρα της σχέσης εργασίας βάσει της οποίας προσλήφθηκαν οι απασχολούμενοι στις θέσεις αυτές και δεν προσμετράται στην ειδική βαθμολόγηση της εμπειρίας, που προβλέπεται στο πέμπτο εδάφιο της πρώτης παραγράφου».
- Την αριθμ. οικ. 22159/30-6-2017 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών, σχετική με τον ως άνω νόμο, όπου με τις διατάξεις του άρθρου 24 § 2 του Ν. 4479/2017 παρέχεται η δυνατότητα στους οικείους ΟΤΑ, μέχρι την ημερομηνία κατάρτισης των προσωρινών πινάκων διοριστέων για την κάλυψη είτε των συνιστώμενων νέων θέσεων είτε των υφιστάμενων κενών οργανικών θέσεων ανταποδοτικών υπηρεσιών καθαριότητας, να απασχολούν το σύνολο του προσωπικού που είχε προσληφθεί σε θέσεις αντίστοιχων καθηκόντων µε συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου και εξακολουθούσε να παρέχει τις υπηρεσίες του μέχρι την 7.6.2017, εφόσον συντρέχουν σωρευτικά οι εξής προϋποθέσεις:
– Συνδρομή εξαιρετικών λόγων δημόσιας υγείας, που επιβάλλουν την κατεπείγουσα και αδιάλειπτη, μέχρι την πλήρωση των οργανικών θέσεων, κάλυψη αντίστοιχων οργανικών αναγκών, οι οποίες δεν είναι εποχικού ή πρόσκαιρου χαρακτήρα και
– Έχει ληφθεί η απόφαση τροποποίησης του ΟΕΥ για τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων, ή έχει υποβληθεί (πριν ή και μετά την έναρξη ισχύος της εν θέματι διάταξης) αίτημα κάλυψης ήδη υφισταμένων οργανικών θέσεων, όπως αναλυτικά γίνεται αναφορά στην παρούσα εγκύκλιο.
- Την αριθμ. 32/2015 Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου με την οποία αναδεικνύονται οι ανάγκες των υπηρεσιών του δήμου μας, ανεξάρτητα από τον οργανισμό εσωτερικής υπηρεσίας (Ο.Ε.Υ) που εγκρίθηκε από την προηγουμένη διοίκηση του δήμου (ΦΕΚ 125Β-28/1/2013) σύμφωνα με τις κατευθύνσεις της τότε κυβέρνησης, που ουσιαστικά κατάργησε όλες τις κενές θέσεις των οργανισμών των τριών δήμων που συγκροτήσαν τον «Καλλικράτικο» δήμο Ικαρίας.
- Το γεγονός ότι σε υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα του Δήμου Ικαρίας στις 7/6/2017 απασχολούνταν δεκαοκτώ (18) άτομα με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου με παράταση των συμβάσεων τους σύμφωνα τις διατάξεις του άρθρου 16 του Ν.4429/2016 και αδιαλείπτως προσφέρουν τις υπηρεσίες τους μέχρι και σήμερα.
- Το Έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου (Αρ. Πρωτ: 19808- 18/3/2016)
- Το Έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών (ΔΙΠΑΔ /Φ.ΕΠ.2/695/6482 – 24/3/2016 )
- Την αριθμ. 4946/10-7-17 βεβαίωση της οικονομικής υπηρεσίας του Δήμου Ικαρίας περί ύπαρξης πιστώσεων στους σχετικούς κωδικούς στον προϋπολογισμό έτους 2017 του Δήμου Ικαρίας.
- Τον Ο.Ε.Υ του Δήμου Ικαρίας (ΦΕΚ 125Β-28/1/2013).
Παρακαλούμε όπως εισηγηθείτε στο Σώμα την παραμονή στις υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα του κάτωθι προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου όπως αναλυτικά αναφέρεται κατωτέρω για την εξαιρετικά επείγουσα και επιτακτική για το κοινωνικό σύνολο ανάγκη δημοσίου συμφέροντος για την αποτροπή επικειμένων κίνδυνων για τη δημόσια υγεία, μέχρι την κατάρτιση προσωρινών πινάκων διοριστέων και σε κάθε περίπτωση, όχι πέραν την 31/3/2018.
Α/Α |
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ |
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ |
Αμοργιανού Αικατερίνη του Κωνσταντίνου | ΥΕ Βοηθητικό Προσωπικό | Γραφείο Υδάτινων πόρων & ιαματικών πηγών | |
Γαγλία Κυπριανό του Κωνσταντίνου | ΥΕ Βοηθητικό Προσωπικό | Γραφείο Υδάτινων πόρων & ιαματικών πηγών | |
Καλαμπόγια Δέσποινα του Μόσχου | ΥΕ Βοηθητικό Προσωπικό | Γραφείο Υδάτινων πόρων & ιαματικών πηγών | |
Κούβαρη Λεμονιά του Παντελή | ΥΕ Βοηθητικό Προσωπικό | Γραφείο Υδάτινων πόρων & ιαματικών πηγών | |
Τρατρά Γεώργιο – Ιωάννη του Σταματίου | ΥΕ Βοηθητικό Προσωπικό | Γραφείο Υδάτινων πόρων & ιαματικών πηγών | |
Τσαντέ Ελευθέριο του Χρυσοστόμου | ΥΕ Βοηθητικό Προσωπικό | Γραφείο Υδάτινων πόρων & ιαματικών πηγών | |
Φουντούλη Δέσποινα του Βασιλείου | ΥΕ Βοηθητικό Προσωπικό | Γραφείο Υδάτινων πόρων & ιαματικών πηγών | |
Χωριάτη Στέλλα του Ζαχαρία | ΥΕ Βοηθητικό Προσωπικό | Γραφείο Υδάτινων πόρων & ιαματικών πηγών | |
Βλάχος Ηλίας του Βασιλείου | ΔΕ Οδηγός Απορριμματοφόρων | Τμήμα καθαριότητας & Ανακύκλωσης | |
Γιαγουρτας Γρηγόρης του Ιωαννη | ΔΕ Οδηγός Απορριμματοφόρων | Τμήμα καθαριότητας & Ανακύκλωσης | |
Πλάκας Σταμάτιος του Γεωργίου | ΔΕ Οδηγός Απορριμματοφόρων | Τμήμα καθαριότητας & Ανακύκλωσης | |
Τσαγκας Λάμπρος του Δημητρίου | ΔΕ Οδηγός Απορριμματοφόρων | Τμήμα καθαριότητας & Ανακύκλωσης | |
Κοτσορνιθης Χρυσόστομος του Νικολάου | ΥΕ ΕΡΓΑΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ | Τμήμα καθαριότητας & Ανακύκλωσης | |
Μελισανιδης Χρίστος του Κωνσταντίνου | ΥΕ ΕΡΓΑΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ | Τμήμα καθαριότητας & Ανακύκλωσης | |
Τσίγκος Κωνσταντίνος του Περικλή | ΥΕ ΕΡΓΑΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ | Τμήμα καθαριότητας & Ανακύκλωσης | |
Τσουνος Γεώργιος του Θεολόγου | ΥΕ ΕΡΓΑΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ | Τμήμα καθαριότητας & Ανακύκλωσης |
Τσουρης Κωνσταντίνος του Παντελή | ΥΕ ΕΡΓΑΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ | Τμήμα καθαριότητας & Ανακύκλωσης | |
Χουζαμ Φωτεινή του Καμαλ | ΥΕ ΕΡΓΑΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ | Τμήμα καθαριότητας & Ανακύκλωσης |
Ο Δήμος Ικαρίας όπως συστάθηκε στο πλαίσιο του Ν.3852/2010 (πρόγραμμα Καλλικράτης), έχει πληθυσμό περίπου 9.000 κατοίκους (απογραφή 2011) οι οποίοι τους θερινούς μήνες τριπλασιάζονται, και περιλαμβάνει 3 δημοτικές ενότητες οι οποίες διαιρούνται σε 2 Δημοτικές Κοινότητες και 10 Τοπικές Κοινότητες, οι οποίες εκτείνονται σε έκταση περίπου 255 τ. χ.
Λόγω των υφιστάμενων ελλείψεων προσωπικού (σύνολο αποχωρήσεων 18 υπάλληλοι την τελευταία εξαετία) το πρόβλημα της στελέχωσης των υπηρεσιών του Δήμου μας «αντιμετωπίζεται» με διάφορες προσωρινές λύσεις, όπως με προσωπικό ΙΔΟΧ (και αυτό κουτσουρεμένο λόγω της ποσόστωσης).
Οι εξαιρετικοί λόγοι δημόσιας υγείας επιβάλλουν την παραμονή του εν λόγω προσωπικού στις υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα μέχρι την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων διοριστέων σε κενές οργανικές θέσεις και σε κάθε περίπτωση όχι πέραν της 31/3/2018 είναι οι εξής:
1) Το γεγονός ότι η Υπηρεσία Καθαριότητας & Ανακύκλωσης του Δήμου Ικαρίας εκτός των τακτικών αρμοδιοτήτων και υποχρεώσεων, τις οποίες επιλαμβάνεται και περαιώνει καθημερινά (αποκομιδή απορριμμάτων, καθαρισμός κοινοχρήστων χώρων, κ.λπ. σε όλες στις δημοτικές Ενότητες) καλείται και αναλαμβάνει και επιπλέον υποχρεώσεις έκτακτου χαρακτήρα, οι οποίες για την πραγμάτωση τους χρειάζονται επί πλέον προσωπικό, το οποίο η υπηρεσία μας δεν διαθέτει, λόγω των πολλών συνταξιοδοτήσεων με αποτέλεσμα την πλημμελή παροχή των κύριων υπηρεσιών μας προς τους πολίτες, καθώς και την περικοπή των κανονικών αδειών του μόνιμου προσωπικού.
Επειδή δημιουργούνται συνεχώς :
– αναερόβιες συνθήκες αποσύνθεσης των σκουπιδιών,
– εστίες μολύνσεως που ευνοούν την ανάπτυξη κουνουπιών και τρωκτικών επιτείνοντας το πρόβλημα Δημόσιας Υγείας που έχει ήδη δημιουργηθεί και καθιστούν την ατμόσφαιρα αποπνικτική λόγω των οσμών και επικίνδυνη εξαιτίας των ανθυγιεινών εστιών και της ύπαρξης τρωκτικών.
Αποτέλεσμα όλων των προαναφερόμενων αιτιών είναι η μεγάλη υγειονομική επιβάρυνση του νησιού η οποία καθιστά επιτακτική την ανάγκη διατήρησης του προσωπικού καθαριότητας (συμβασιούχων).
2) Το Γραφείο Υδάτινων πόρων & ιαματικών πηγών πλέον των αρμοδιοτήτων του σχετίζεται άμεσα με την λειτουργία των τριών δημοτικών υδροθεραπευτηρίων που αποτελούν ένα σημαντικό τοπικό οικονομικό πόρο όχι μόνο για τα έσοδα του δήμου αλλά και δεκάδων αυτοαπασχολούμενων και εργαζόμενων. Για την λειτουργία των οποίων χρειάζεται το εν λόγω προσωπικό ώστε να μπορούν να παρέχονται στοιχειωδώς υπηρεσίες ως εξής :
– στην καθαριότητα των δημοτικών υδροθεραπευτηρίων χώρων και άλλων δημοτικών κτιρίων.
– με την συμμετοχή στην καθαριότητα και άλλων κοινόχρηστων χώρων
Τέλος με την αριθμ. 32/2015 Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου με την οποία αναδεικνύονται οι ανάγκες των υπηρεσιών του δήμου μας, εστάλη αίτημα στο ΥΠ.ΕΣ για την πρόσληψη 27 εργαζόμενων διαφόρων ειδικοτήτων αλλά έως σήμερα δεν έχει δοθεί καμία απάντηση από το Υπουργείο Εσωτερικών.
Σε κάθε περίπτωση ο Δήμος μας θα προχωρήσει σε τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΟΕΥ) καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια δημιουργίας νέων οργανικών θέσεων, προκειμένου να υποβληθεί συμπληρωματικό αίτημα για πρόσληψη προσωπικού.
Προκειμένου λοιπόν να αντιμετωπισθεί η εξαιρετικά επείγουσα και επιτακτική για το κοινωνικό σύνολο ανάγκη του δημοσίου συμφέροντος για την αποτροπή επικειμένων κίνδυνων για την δημόσια υγεία και επειδή δεν είναι αντικειμενικά δυνατόν να αντιμετωπιστούν οι ανωτέρω ανάγκες με το υπάρχον προσωπικό (μόνιμο και ΙΔΑΧ) , επιβάλλεται η κατεπείγουσα και αδιάλειπτη παραμονή του προσωπικού ορισμένου χρόνου συνολικά δεκαοκτώ (18) ατόμων, που παρείχαν πραγματικά υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα την 7/6/2017 και εξακολουθούν να παρέχουν τις ίδιες υπηρεσίες μέχρι και σήμερα, κατά αριθμό ατόμων και ειδικότητα (με ημερομηνία λήξης των συμβάσεων μέχρι την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων διοριστέων τακτικού προσωπικού που θα πραγματοποιηθεί με την ειδική διαδικασία του ανωτέρω άρθρου και πάντως όχι πέραν της 31ης /3/2018) όπως αναφέρεται ακολούθως:
Α/Α |
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ |
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ | |
1 | Αμοργιανού Αικατερίνη του Κωνσταντίνου | ΥΕ Βοηθητικό Προσωπικό | Γραφείο Υδάτινων πόρων & ιαματικών πηγών | Μέχρι την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων διοριστέων τακτικού προσωπικού και όχι πέραν την 31/3/2018 | |
2 | Γαγλία Κυπριανό του Κωνσταντίνου | ΥΕ Βοηθητικό Προσωπικό | Γραφείο Υδάτινων πόρων & ιαματικών πηγών | Μέχρι την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων διοριστέων τακτικού προσωπικού και όχι πέραν την 31/3/2018 | |
3 | Καλαμπόγια Δέσποινα του Μόσχου | ΥΕ Βοηθητικό Προσωπικό | Γραφείο Υδάτινων πόρων & ιαματικών πηγών | Μέχρι την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων διοριστέων τακτικού προσωπικού και όχι πέραν την 31/3/2018 | |
4 | Κούβαρη Λεμονιά του Παντελή | ΥΕ Βοηθητικό Προσωπικό | Γραφείο Υδάτινων πόρων & ιαματικών πηγών | Μέχρι την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων διοριστέων τακτικού προσωπικού και όχι πέραν την 31/3/2018 | |
5 | Τρατρά Γεώργιο – Ιωάννη του Σταματίου | ΥΕ Βοηθητικό Προσωπικό | Γραφείο Υδάτινων πόρων & ιαματικών πηγών | Μέχρι την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων διοριστέων τακτικού προσωπικού και όχι πέραν την 31/3/2018 | |
6 | Τσαντέ Ελευθέριο του Χρυσοστόμου | ΥΕ Βοηθητικό Προσωπικό | Γραφείο Υδάτινων πόρων & ιαματικών πηγών | Μέχρι την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων διοριστέων τακτικού προσωπικού και όχι πέραν την 31/3/2018 | |
7 | Φουντούλη Δέσποινα του Βασιλείου | ΥΕ Βοηθητικό Προσωπικό | Γραφείο Υδάτινων πόρων & ιαματικών πηγών | Μέχρι την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων διοριστέων τακτικού προσωπικού και όχι πέραν την 31/3/2018 | |
8 | Χωριάτη Στέλλα του Ζαχαρία | ΥΕ Βοηθητικό Προσωπικό | Γραφείο Υδάτινων πόρων & ιαματικών πηγών | Μέχρι την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων διοριστέων τακτικού προσωπικού και όχι πέραν την 31/3/2018 | |
9 | Βλάχος Ηλίας του Βασιλείου | ΔΕ Οδηγός Απορριμματοφόρων | Τμήμα καθαριότητας & Ανακύκλωσης | Μέχρι την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων διοριστέων τακτικού προσωπικού και όχι πέραν την 31/3/2018 | |
10 | Γιαγουρτας Γρηγόρης του Ιωαννη | ΔΕ Οδηγός Απορριμματοφόρων | Τμήμα καθαριότητας & Ανακύκλωσης | Μέχρι την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων διοριστέων τακτικού προσωπικού και όχι πέραν την 31/3/2018 | |
11 | Πλάκας Σταμάτιος του Γεωργίου | ΔΕ Οδηγός Απορριμματοφόρων | Τμήμα καθαριότητας & Ανακύκλωσης | Μέχρι την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων διοριστέων τακτικού προσωπικού και όχι πέραν την 31/3/2018 | |
12 | Τσαγκας Λάμπρος του Δημητρίου | ΔΕ Οδηγός Απορριμματοφόρων | Τμήμα καθαριότητας & Ανακύκλωσης | Μέχρι την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων διοριστέων τακτικού προσωπικού και όχι πέραν την 31/3/2018 | |
13 | Κοτσορνιθης Χρυσόστομος του Νικολάου | ΥΕ Εργατών Καθαριότητας | Τμήμα καθαριότητας & Ανακύκλωσης | Μέχρι την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων διοριστέων τακτικού προσωπικού και όχι πέραν την 31/3/2018 | |
14 | Μελισανιδης Χρίστος του Κωνσταντίνου | ΥΕ Εργατών Καθαριότητας | Τμήμα καθαριότητας & Ανακύκλωσης | Μέχρι την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων διοριστέων τακτικού προσωπικού και όχι πέραν την 31/3/2018 |
15 | Τσίγκος Κωνσταντίνος του Περικλή | ΥΕ Εργατών Καθαριότητας | Τμήμα καθαριότητας & Ανακύκλωσης | Μέχρι την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων διοριστέων τακτικού προσωπικού και όχι πέραν την 31/3/2018 |
16 | Τσουνος Γεώργιος του Θεολόγου | ΥΕ Εργατών Καθαριότητας | Τμήμα καθαριότητας & Ανακύκλωσης | Μέχρι την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων διοριστέων τακτικού προσωπικού και όχι πέραν την 31/3/2018 |
17 | Τσουρης Κωνσταντίνος του Παντελή | ΥΕ Εργατών Καθαριότητας | Τμήμα καθαριότητας & Ανακύκλωσης | Μέχρι την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων διοριστέων τακτικού προσωπικού και όχι πέραν την 31/3/2018 |
18 | Χουζαμ Φωτεινή του Καμαλ | ΥΕ Εργατών Καθαριότητας | Τμήμα καθαριότητας & Ανακύκλωσης | Μέχρι την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων διοριστέων τακτικού προσωπικού και όχι πέραν την 31/3/2018 |
Η συνολική δαπάνη μισθοδοσίας του προσωπικού ορισμένου χρόνου (10 άτομα) για το Τμήμα καθαριότητας & Ανακύκλωσης ανέρχεται σε 66.579,00€ και βαρύνει τον Κ.Α. 20/6041.01 με τίτλο «Τακτικές Αποδοχές» και σε 18.402,00€ και βαρύνει τον Κ.Α. 20/6054.01 με τίτλο «Εργοδοτικές Εισφορές εκτάκτου προσωπικού», έως το τέλος 2017, όπως ήδη είχε προϋπολογισθεί και υπάρχουν οι ανάλογες πιστώσεις στον προϋπολογισμό του τρέχοντος έτους, ανάλογη είναι η συνολική δαπάνη μισθοδοσίας του προσωπικού ορισμένου χρόνου (8 άτομα) για το Γραφείο Υδάτινων πόρων & ιαματικών πηγών που ανέρχεται σε 44.580,00€ και βαρύνει τον ΚΑ 70-6041.01 με τίτλο «Τακτικές Αποδοχές» & σε 11.171,00€ και βαρύνει τον Κ.Α. με τίτλο «Εργοδοτικές Εισφορές εκτάκτου προσωπικού» μέχρι και τη λήξη του έτους και αυτές οι πιστώσεις είχαν προϋπολογισθεί και καταγράφονται στον προϋπολογισμό του τρέχοντος έτους, ανάλογες σχετικές πιστώσεις στους ανωτέρω ΚΑΕ θα προβλεφθούν και στον προϋπολογισμό του έτους 2018 (για το διάστημα μέχρι 31/3/2018) συγκεκριμένα στον 20/6041.01 33.289,50€ και 20/6054.01 9.201,27€ και στον 70/6041.01 22.290€ και 70/6041.01 5.585,91€
Ο Δήμαρχος Ικαρίας
Σ. Σταμούλος