Tην Τετάρτη συνεδριάζει το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, όπου για ακόμη μια φορά οι ακτοπλοϊκές εταιρείες θα διασταυρώσουν τα ξίφη τους.
Επίκεντρο της αντιπαράθεσης αυτήν τη φορά αναμένεται να είναι η γραμμή Πειραιάς – Σύρος – Ικαρία – Σάμος, την οποία εξυπηρετεί η ΝΕΛ με το «European Express», αλλά φαίνεται πως γίνονται κινήσεις προκειμένου η γραμμή να περάσει στον έλεγχο της Blue Star Ferries, η οποία προσωρινά εξυπηρετεί τη γραμμή με το «Blue Star Ιθάκη» μετά τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στο «European Express».
Νέο μέτωπο αντιπαράθεσης στις γραμμές του βορείου Αιγαίου δημιουργείται από την πρόθεση των πλοιοκτητών του οχηματαγωγού «Μύκονος» να δρομολογήσουν το πλοίο στη γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη – Λήμνος και Πειραιάς – Κυκλάδες – Ρέθυμνο. Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν πως πρόθεση των πλοιοκτητών είναι να πραγματοποιεί ένα δρομολόγιο το μήνα προς τα νησιά του βορείου Αιγαίου, για να μεταφέρει επικίνδυνα φορτία.
Σε κάθε περίπτωση, η είσοδος ενός ακόμη πλοίου στην κύρια γραμμή του βορείου Αιγαίου μοιράζει σε περισσότερα κομμάτια τον έτσι κι αλλιώς μειωμένο τζίρο, γεγονός που είναι βέβαιο ότι ανακατεύει ακόμη περισσότερο την τράπουλα του ακτοπλοϊκού παιχνιδιού της περιοχής.
Στην ίδια συνεδρίαση αναμένεται να επιβεβαιωθεί και τυπικά η παράταση της ετήσιας ακινησίας τού «Blue Star Patmos», από τις 30 Ιανουαρίου έως τις 15 Μαρτίου.
Θυμίζουμε ότι το πλοίο έχει σταματήσει να εκτελεί δρομολόγια στη γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη από τις 22 του περασμένου Οκτωβρίου. Η επιστροφή του στη γραμμή αναμένεται στις αρχές του Απριλίου.
Τυπική διαδικασία θα είναι η έγκριση της τροποποίησης των δρομολογίων του οχηματαγωγού «Πελαγίτης» έως τις 28 Φεβρουαρίου τού 2014.
Πηγή : e-nautilia.gr